43.

193 14 1
                                    







- Aki , minden rendben lesz ! Tudom hogy félsz de ne aggódj nagyiék mellettünk állnak.- tisztában vagyok vele és ez a dolog aggaszt a leginkább.. mert ha anya rájön arra hogy a nagyiék bújtattak minket . Az egész mostani állapot olyan mintha nem is a valóságban történe. Annyira összetett és furcsa hogy inkább mondanám azt hogy és csak mese.
~ Ide értetek? Milyen volt az út?~ Ayato nyugtatóan közelebb húzott magához , remélem ennek hamar vége lesz .
~ Kérlek na játszd itt most magad.. jól tudod hogy miért jöttünk. Hol vannak a fiúk?~ kiráz a hideg attól hogy ilyen közel hallom a hangját.
- Semmi baj , itt vagyok !- puszilt hosszan homlokomra Ayato.
~ Elmondtam a telefonban is hogy nincsenek nálunk.. utoljára veletek együtt voltak itt . ~ ..
~ Jól tudom hogy őket mindig is szívesebben láttad mint engem .. nem tudod hogy mi áll a háttérben szóval mond el hol vannak . ~ lehet én vagyok vak de anya nem ilyen volt , soha nem viselkedett eddig így .
~ Az unokáim ugyanúgy szeretem őket ahogy téged hiszen te adtál életet nekik.~ ~ Ayato, ő az én fiam a másik gyerek az nem az enyém .. ~ még mindig ugyanúgy fáj amikor ezt mondja pedig nem először hallom.
~ Attól hogy nem te születed attól te voltál az aki esélyt adott neki az életre. Az a gyerek mindennél jobban szeret téged , miért vagy ilyen vele szemben?~ talán választ kapunk rá.
~ A fiamat.. olyan útra csábította ami gusztustalan meggondolatlan és ..bele se bírok gondolni... Egyszerűen csak haza akkarom vinni Ayato-t a másikkal bármi történhet nem érdekel..~ miért fáj ennyire minden egyes szava?
~ Nem fogom ezt tovább hallgatni.. Bocsánat kisfiam de én ezt nem csinálom.. A gyerekek nincsenek itt és nem is voltak itt . Kérlek most menjetek haza.~






Apa:





- Elmondanád mégis mi a fene ütőt beléd ?- egyszerűen nem ismerek arra a nőre akibe anno beleszerettem.
- Szerinted ez az egész nem gusztustalan és furcsa? Ne mond azt hogy ez az egész helyzet jó..- egy szóval se mondtam de esélyt se add arra hogy ezt normálisan megbeszéljük.
- Igen ez nem mindennapi de mint tudjuk Aki nem a mi fiúnk.. és hát igen ki gondolta volna hogy ők ketten gyengéd érzelmeket táplálnak egymás iránt. - őszintén meglepődtem amikor megtudtam, viszont tartja a mondás " ami egyszer megtörtént az már megtörtént, nem lehet változtatni rajta".
- Ne mond azt nekem hogy ezt te elfogadod.. A fiúnknak feleség és gyerekek kellenek nem mellesleg kitűnő átlag. Az a korcs..- itt telt be a pohár.
- Aki nem egy " korcs " hagyd ezt abba vagy az lesz a vége hogy nem csak a fiadat de engem is elfogsz lökni. - ha nem fog változtatni azon ahogy viselkedik más választásom nem igazán lesz.
- Ezt komolyan mondod ?-
- Teljes mértékben! Tudok hogy furcsa a helyzet de te tudod a legjobban hogy Aki az egyik legtisztább lelkű ember a világon.. Sohase ártott senkinek és mindig azt nézte mi a legjobb másoknak.. gondolj bele mit érezhet és milyen érzés neki ez ..- vállalunk az egész miatt önmagát okolja.
- Megérdemli..- ennek semmi értelme.. bármit is mondok neki képtelen vagyok hatni rá , azt hiszem ennek csak is egy megoldása van .

To me, you are not a brother. You are my LoveWhere stories live. Discover now