21.

683 41 4
                                    













2 nappal később :








- Arra gondoltam hogy elmehetnénk autókázni. Emlékszem van itt a közelben egy kilátó . Van kedved velem jönni ?!- simitott végig hátamon Ayato arcomon egyből megjelent a zavartság jele.
- Én .. nagyon szívesen mennék .. Aya . Aya is jön velünk ?- fordultam bátyám felé égő arccal.
- Megbeszéltem vele hogy ő most itt marad így is van gyermek megőrző. Beszéltem velük hogy Aya milyen " eset " úgyhogy nem kell aggódnod . Szóval akkor ez egy igen ?- pislogot rám hatalmas szemével . Bólintottam mire örömében ugrott egy hatalmasat .
- Rendben akkor félóra múlva találkozunk a kocsiba !- futott ki a szobából . Mégis mi a fenét fog csinálni fél órán keresztül.. arra már rá jöttem hogy ő egy elég különös eset de ezért szeretem .















***










- Ne haragudj .. nem hittem hogy ekkora forgalom lesz ..- nézet rám szomorúan . Annyira buta tudja jól hogy ez nem az ő hibája ..
- Semmi baj erről nem te tehetsz . Így is boldog vagyok hiszen itt vagyok melletted kettesben. - nem tudom mikor leszek képes felhagyni a zavaral amit akkor érzek amikor vele vagyok .
- Imádnivaló vagy ! Köszönöm Aki hogy mindig itt vagy mellettem és boldoggá teszel .- hajolt át majd gyors csókot nyomot ajkamra .  Ezek a hirtelen tettei fognak a sírba vinni .
- Ayato .. az a kamion .. felénk száguld ..- mutattam a nagy jármű felé.
- Nem lesz semmi baj .. - kapcsolta ki övet majd arcomra simult balja . Mit csinál valamit tennie kellene így belénk fog ütközni ..
- Ayato .. könyörgöm .. nem veszíthetlek el ..- sírtam el magamat .
- Semmi baj ! Anyáéknak megmondom hogy milyen jó gyereket neveltek .. - nem fogsz megmondani semmit .. igenis szükség van még rád itt mi lesz a testvérünkel..
- Vele maradsz !! - rántottam el magamtól az övet magamhoz öleltem szerelmemet ..
- Nagyon szeretlek..














Vissza a jelenbe :













Olyan furcsa szagot érzek mégis annyira ismerős .. Aya sokszor volt már itt .. kórházban vagyok . Akkor nem halltam meg ? Mi van a bátyámal ugye rendben van .. nem eset baja .. szememet próbáltam kinyitni de nagyon nehezen ment . Mintha le lenne ragasztva , nem értem hogy mi történik .
- Doktor felébredt . Az öcsém felébredt !- Ayato az én  Ayato-m .. Nagyon erősek a fények kellett pár perc mire hozzá tudtam szokni . Rögtön kerestem az előbbi hang forrást ... Ő.. ő nem az más az arca.. Hosszabb a haja arca pedig enyhén beesett .. ő nem az .. mi történik .
- Aki . Kérem nyugodjon meg ! Nem tesz jót a szervezetének a stressz ebben az állapotban . - hogy érti .. milyen állapotban mégis mi a fene történt velem ..







To me, you are not a brother. You are my LoveWhere stories live. Discover now