- Be voltam rúgva .. Sajnálom amit csináltam csak ..- miért akadozik , most tényleg zavarban van a bátyám..?
- Azt olvastam hogy amikor az ember alkoholos állapotban van akkor .. jobban megnyílik ..- mi a fenét mondtam neki , tényleg elhagyta a számat ez a mondat.
- Aki !- állt fel a székről maja felém lépet a kanapéhoz .
- Nézz rám kérlek!- fordította arcomat maga felé , miért ennyire jó érzés az érintése .
- Az amit olvastál az igaz , az alkohol segít könnyebben szót adni az ember szájába ..- zavarban vagyok most a bátyám .. tényleg..
- Aki! Én gyengéd érzelmeket táplálok feléd !- fogott mindkét kezével arcomra.
- Tudom hogy ez nem normális viszont nem tehetek ellene . - tényleg ki mondta azt amit jelenleg is érzek .
- Énh.. ezt érzem ..- néztem rá könnyes szemekkel .
- Ne sírj ! Olyan kis buta vagy !!- most miért mondja azt hogy buta vagyok..
- Nemh vagyok butah..- töröltem meg szememet , Ayato a kezemért kapott majd szajához húzta . Apró csókot lehelt ujjaimra ..ez .. zavarbaejtő.
- Aki fel fog gyuladni az arcod ..- simitott végig szabad kezével arcomon .
- Annyira imádnivaló vagy ! Aki .. megcsókolhatlak?!- ezt most komolyan kérdezte én itt helyben olvadok el .
- Most meg foglak csókolni!- pár pillanattal később meg érzem gyengéd ajkát sajátomon.- Mi-mi -mi volt ez ?!- ugrottam pár pillanattal később hátra , a nyelve tényleg ..
- Hirtelen volt , ne haragudj . Képtelen voltam vissza fogni magamat , olyan édes vagy !- ő most komolyan a bátyám , tényleg ő az akivel felnőttem..
- Megyek , készítek vacsorát addig kérlek ne olvadj a kanapéba !- simitott végig fejemen majd felállt mellőlem . Tényleg képes ezek után így itt hagyni.. zavarban vagyok nem is kicsit .. újra meg kérdem ez tényleg a valóság most komolyan tudja mit érzek iránta . Nem undorodik tőlem hanem ő is érzelmeket táplál irántam .. ez lehetetlen épp elmével egyszerűen lehetetlen..
- Aki , ne olvadj el ! Szólj inkább Aya-nak! - mély levegő , nyugalom ha Aya így meg lát aggódni fog ...
- Aludnod kellene , miért vagy még ébren ?!- sétált lefelé a lépcsőn Ayato , miért kell ennyire jól kinéznie éjjel is .
- Nem tudtam aludni, te menj vissza nyugodtan !- mosolyogtam rá .
- Mesélj, miért nem tudsz aludni .- huppant le mellém a kanapéra.
- Annyira lehetetlen ez az egész .. álom szerű az hogy itt ülsz mellettem és ..bármit beszéltünk . Ayato ez annyira lehetetlen én a testvéred vagyok nem lehetek szerelmes beléd .- annyira sok érzelem zavarog most bennem.
- Nézz rám !- fordítot maga felé.
- Tudom hogy mit érzel , de kérlek ne gondolkodj így nem mindennapi de ez van . Az érzelmeinket nem tudjuk befolyásolni te is tudod .- húzott magához közelebb.
- Nem egy álom , ez a valóság! Itt vagyok melletted te pedig mellettem ! - csipet oldalamba.
- Ezt most miért kellett ?!- nevettem fel .
- Csak is ezt akkarom látni a mosolyod gyönyörű !
CZYTASZ
To me, you are not a brother. You are my Love
FanfictionOlyan szerelem mely megse történhetett volna , a sors játszadozása.. Talán képesek leszünk együtt szembe nézni mindenel .. vagy talán az egész egy állom világában játszódik... Férfi terhesség , fiúxfiú szerelem ha valakinek nincs ínyére ne olvass...