Karácsonyi különkiadás (1.)

227 14 1
                                    








- Aki , segítsek becsomagolni az ajándékokat? - még csak az kellene.. múltkor amikor Ayato is besegített katasztrófa lett a vége.
- Inkább ne , figyelj a gyerekekre amíg én össze pakolok. Rendben? .. másrészt szeretnék elmenni anyádhoz is.- tudom jól hogy nem akkar a közelébe engedi azok után ami történt.. viszont én így gondolom mindenkinek kell adni második esélyt. Igen az amit tett tényleg eléggé súlyos de most már segítenek neki . Úgy gondolom hogy sok minden változott azóta amióta bent van ..
- Tudod jól hogy milyen véleménnyel vagyok róla de ez a te döntésed.. melletted leszek és vigyázok majd rád hogy ne történjen baj. - mindig is ezt csinálta és a gyerekek születése után ez cseppet javult. Valószínűleg amiatt mert a figyelme már nem csak egy emberen van.
- Tisztában vagyok vele kedvesem ! Nemsokára készen vagyok a csomagokkal szóval adj meleg ruhákat a kicsikre. Normálisabban mint múltkor.. amint készen vagyok pakolhatunk a kocsiba és irány haza .- az első közös karácsonyunk apuékkal és nagyiékal na meg a törpökel.  Őszintén nagyon izgulok az egész miatt hogy hogyan is fognak reagálni a babák..
- Igenis , főnök. - gyors csókot a homlokomra majd magamra hagyott. Mély levegő, minden rendben lesz .

...




- Huha valaki itt elképesztően szexi.. úgy bele harapnék a ..- rögtön szája elé tettem kezemet.
- Kedvesem, ennek nem most van itt az ideje . Mindent kihoztunk?? A babák tisztasági szerei bent vannak és a ruhák is . Az ajándékokat is be tettük és a sütik?? Azok is bent vannak ? - nem akkarok semmit se itthon hagyni hiszen nem csak egy napra megyünk el .
- Aki , minden bent van . Semmit se hagyunk itthon.. lehetetlen lenne... Komolyan egy egész listát írtál össze miket viszünk és 3x végig pipáltál mindent. Ülj be szépen és induljunk mert így nem fogunk oda érni sötétedésig.- jó.. de ha valamit itthon hagyunk ... Akkor bajban lesz .
- Tudsz pihenni egy kicsit amíg oda nem érünk , ha minden jól megy a törpök is aludni fognak. Fáradtnak tűnsz és jól tudod hogy nagyi neked fog állni megint . " Jaj édes drágaságom , megint nem aludtál? Biztosan nem segít eléget az a paraszt ott melletted.. gyertek ide nyugodtan" - ezt nem bírom ki nevetés nélkül.. nem is szokott ilyet mondani nagyi.
- Szerintem fent nálad problémák vannak , tisztában vagy vele hogy nem mondott soha ilyet. Mindig megkérdezi hogy, jól vagyunk e és ha kel segít. Gyagya vagy kedvesem.- simitottam combjára.
- Lehetséges.. na mindegy . Pihenj nyugodtan tudod hogy így hosszabb lesz az út . - igen tisztában vagyok vele . Viszont nekem rossz érzés hogyha én alszol ő ébren van .. úgy értem lelkileg rossz mert szeretnék a támasza lenni minden téren.





***





Nagyon támasza akkarok lenni .. basszus egy pillanat alatt bealudtam és észre se vettem . Arra ébredtem fel hogy Ayato lágyan nyakamra simitott.
- Elaldutam, igaz ?- a nagy nyújtózkodás mindent megold.
- Igen , végig aludtad az utat ahogy a kicsik is . Imádnivaló voltál ahogy lassan már a nyálad is kifolyt. - ez nem vicces.. a ruhám koszos lehetett volna .
- Pár perce beszéltem nagyival kérte hogy vigyünk egy kis üdítőt szóval az egyik éjjel nappaliba be kell szalladnom.  A kicsiket megetted addig ? - bólintottam. Itt mégha nem is kényelmes de egyszerűbb abból a szempontból hogy, nem kell üres szobát keresnem.
- Kell még akkor valami a boltból? - azt hiszem egy kis gyógyszert hozhatna.
- Fájdalomcsillapító, fejfájás tudod.. - bólintott majd gyors csókot adott. Újabb nyújtózkodás majd hátra másztam az ülésekre .. egyetlen dolgot utálok ilyenkor... Annyira imádnivaló ahogy alszanak és az evés miatt néha néha fel kell ébreszteni őket .  Viszont ha most nem esznek akkor később sokkalta nehezebb lesz .
- Jaj istenkém de imádnivaló ahogy nyutod a picike kezed hercegnőm !- olyan aprócska az a kezecske , és ahogy tátot hogy cicit akar. Imádom egyszerűen imádom ezzeket a reakciókat. 
- Igenis hercegnő, nem kell sietni van elég mindkettő..- és megse hagyja hogy rendesen helyet csináljak neki egyből rá tapad.. mint egy kis pioca.. félek ha elkezdődik a fogzásuk mennyire lesz fájdalmas.. így is néha kellemetlen na de akkor .

- Nem voltak sokan szóval hamar végeztem.. hogy áll az etetés?- huppant be előre szerelmem.
- Éhenkorászal van dolgunk.. komolyan látnod kellett volna azt a küzdelmet amit a tej miatt csinált.. Igazából ha belegondolok teljes mértékben olyan mint az apja ...- természetesen Ayato csak büszkén kihúzta magát .
- Hoztam a gyomrodra is gyógyszert!- hát igen a gyerekek születése óta néhány ételt nem igazán bírok. Voltunk is vele orvosnál azt mondta majd elmúlik idővel.. na persze ..
- Köszönöm. Megetetem még a pöttömöt is és aztán mehetünk, rendben?- apró mosolyal jutalmazott.

To me, you are not a brother. You are my LoveWhere stories live. Discover now