13.

831 53 3
                                    












- Aki haza értem !- komolyan jobb időt nem tálat rá .. őszinte leszek két napig amíg nem volt itthon én nem aludtam. Nem azért mert " féltem ".. azért mert Aya-t figyeltem amennyire csak tudtam , nem történt semmi baj . Arra már rá jöttem hogy túl aggódok mindent , de legalább mindent tudok .. nagyjából .
- Egy- egy pillanat!- pattantam ki gyorsan a kádból. Nem baj ez a pár perc is fel tudott valamennyire ébreszteni. Gyorsan magam köré tekertem a törölközőt majd a csaphoz léptem. Jó volt ez a meleg hőforrás fáj is a következő tettem . Meg nyitottam a csapot majd arcomba csapodtam a jéghideg vizet . Így legalább véglegesen ébren maradok egy ideig.
- Hamar haza értél , azt hittem csak délután fogtok vissza jönni!- öleltem át futába , olyan kellemes az illata. Olyan jó meleg. Persze ez a jó érzés nem tartott sokáig , Ayato pár pillanattal később eltolt magától.


















Talán olyat csináltam ami nem tetszett neki?! Nem kellett volna megölelni..
- Mikor aludtál utoljára ?!- kérdezte farkasszemezés közben ,oh ja hogy az .. gyorsan elfordultam tőle .
- Tegnap . Miért kérded?!- fogtam rá kezemere majd enyhén rá szorítottam .
- Ne csináld ez kérlek, mond meg miért nem aludtál..! Ne szorítsd ennyire a kezedet mert nagyon jól tudod hogy ott fog maradni a helye ..- fordított maga felé majd húzta el egyik kezemet a másiktól. Igen nagyon jól tudom pont azért csinálom.. a kialvatlanság fura dolgokra képes. Őszintén végig aggódtam az elmúlt 2-3 napot és nem tudom meg mondani hogy pontosan min aggódtam .
Olvastam az egyik pszichológiai könyvben erről , vagyis a kialvatlanágról . Arról is hogy mi okozhatja az egész alvás felborulását.


















Hirtelen ért sérelmek , szeretek elvesztése stb .. ebből ha úgy vesszük a kettő egy és ugyanaz. Aludnél de csak forgolodom az ágyban .. Amikor anyuék.. amikor éltek ez mindig a vizsga időszak előtt jelentkezett. Folytonos aggodalom volt hogy a " gyerek " miért képtelen aludni . * Stresszel ne aggódjanak , a vizsgák után rendbe fog jönni * hát akkor így is történt.. A mostani az sokkal rosszabb . Nem fogok el menni vele orvoshoz és nem fogom elmondani itthon se.. utálom ha aggódnak értem.
- Semmi baj Ayato ! Tényleg rendben vagyok .. Csak tudod ez volt az első olyan estém hogy anyáék.. távol vannak . Te is távol voltál. Aggódtam hogy talán .. talán te se térsz haza hozzánk !- ki mondtam ami bántott ebben a két hosszú napban .

















Lassan záporozni kezdtek a könnyeim .
- Butus vagy ! Mondtam hogy mondjad ha nem szeretnéd hogy menjek. Tudod nagyon jól hogy itt maradtam volna . Ez csak egy tábor volt , fontosabbak vagytok!- húzott erősen mellkasához a bátyám.
- Sírd ki magadat attól jobb lesz , utána pedig szépen aludni fogsz . Melletted leszek amikor te ébredtél!- simitott lágyan fejemre .
- Nem lehet Aya ..- eltolt magától majd arcomra simitott.
- Pihenj neki és neked is így lesz a legjobb. Tudod hogy a gyerekek mindent észre vesznek. Ezzel aggodalmat okozol neki is. - igaza van .

To me, you are not a brother. You are my LoveWhere stories live. Discover now