1 hónappal később:
- Már két hete ígéritek hogy haza fogtok jönni.. mégis mi gátol benne titeket? - micsoda? A drága fiacskája aki miatt lassan béna leszek a lábamra.. olyan szinten kikészített hogy már nem csak a lábam de a belső szerveim is reagálnak erre.. Igaz csak pár napja kezdődött de egyáltalán nem kellemes hányingerrel kellni.
- Anya, jövőhéten biztosan haza megyünk ne aggódj ! Most mennem kell szia .- utálok hazudni anyának vagy bárkinek éppen ezért jobb így elválni..
- Kivel beszéltél?- lépet be a minden problémát okozó..
- Szerinted? Anya azt akkarja hogy haza menjünk de én ilyen nyakkal biztosan nem fogok ..- egyik ok a rosszullét a másik hogy valaki rajtam próbálja ki hogy milyen lehet szívó gépnek lenni... minden egyes alkalommal.. azt se hagyja hogy be gyógyuljanak.
- Nem tehetek róla.. ezt a gyönyörű testet meg kell jelölni nehogy valaki el vegye előlem. - aha persze aki meglát egyből azt hiszi hogy valami hím ...
- Ayato.. megbeszéltük... Olyan helyen csináld ahol nem látszik..- mert aki nem látja az nem is tudja .
- Tehát olyan helyen ahol csak én látom?- basszus sejtettem volna hogy erre egyből ugrani fog.
- Ayatooo.. várj még a tegnapit se tudtam rendesen...- azt hiszem ezzel elkéstem.1 nappal később:
- Hallod!! Tényleg próbáltam uralkodni magamon de te mondtad azt hogy bárhol lehet ahol nem látják..- hát nem pontosan így fogalmaztam.
- Jól van, jól van .. most pár napig hanyagolni kell majd .. valamikor tanulnom is kell .- legalább viszont a járásomat már nem befolyásolja.. most is képes voltam a sarki boltba le menni . Persze kellemetlen volt egy kicsit de egyre jobban bírom.
- Nem tudom képes leszek a kibírni.. adj egy csókot.. - nyílt terepen vagyunk bárki megláthat minket.
- Aki.. egy lélek sincs az utcán én pedig csókot akkarok adni a szerelmemnek..- azt hiszem egy leheletnyi csóktol nem fog összedölni a világ.
- Rendben de csak egy gyors rövi..- végig se hagyja mondani amit akkarok , viszont a csókjaival mindig kiengesztel.
- Ayato?? Aki ?- ez most nem lehet igaz..
- Mi a fenét csináltok ti ketten ?- Ayato egyből a háta mögé tolt..
- Anya ..- istenem pont előtte kellett ennek az egésznek megtörténnie?? Azt gondoltam nem dől össze a világ.. hát most pont az történik..
- Mi a fészkes fenét csinálsz, Aki ?? Mit tettél a fiammal?- ?? nem értem én nem is vagyok már a fia..?
- Háromig számolok.. utána futni kell a szobánkig ..! Érted?!- nem .. egyáltalán nem értem hogy miért kell . Könnyebb lenne megbeszélni anyával..
- Jelenleg anya nem igazán lesz kiszámítható.. könyörgöm Aki ..! Nem foglak elveszíteni..- tönkre tettem mindent .
- Egy .. kettő.. irány..- erősen kezemre szorított majd futni kezdtünk..
- Aki.. te hálátlan kis ko...- mit tettem anya ellen hogy ilyen szavakkal illett ?
KAMU SEDANG MEMBACA
To me, you are not a brother. You are my Love
Fiksi PenggemarOlyan szerelem mely megse történhetett volna , a sors játszadozása.. Talán képesek leszünk együtt szembe nézni mindenel .. vagy talán az egész egy állom világában játszódik... Férfi terhesség , fiúxfiú szerelem ha valakinek nincs ínyére ne olvass...