37.

380 23 2
                                    



- Istenkém de régen láttalak titeket.. Aki ? Nagyon rossz színed van ..- nagyi és az ő aggodalmai, bár most valamennyire van alapja is .
- Ne is mond.. többször meg kellett állni az út közben mert rosszul érezte magát.
El akkarom vinni az orvoshoz de mint tudod ő nem akkarja ezt .- azért mert egyszerűen az idegesség miatt van ez .. olyankor mindig rossz a gyomrom és szerintem sokan így vannak ezzel .
- Aki látom én az arcodon mi jár a fejedben de ezt nem szabad félvállról venni, édesem . Nem is olyan régen ébredtél fel egy kisebb kómából.. Ayato párján állok, holnap menjetek be a kórházba mivel amúgy is felülvizsgálatod lenne nemsokára így egyszerre letudtok mindent . - hát persze hogy itt kötöttünk ki .. mindegy elmegyek azért hogy mindenki megnyugodjon hogy semmi baj nincsen.
- Jól van emberek .. akkor holnap Ayato és én elmegyünk a kórházba...  Ha nem baj akkor most megyek és egy kicsit lefekszem .- a hosszú autó utak és az hogy már késő este van duplán tönkre tett .



Ayato szemszöge:


- Na halljam,drágám mi történt?- és ezeknek a szememnek álljak ellent??
- Nagyikám szerintem ezt te nem igazán akkarod hallani .. másrészt Aki engedélye nélkül nem mondhatok semmit .- főleg ha nyíltan kimondom miért vagyunk itt a nagyi helyben kap szívrohamot.
- Drága Kisfiam , engem nem igazán lehet átverni főleg nem ilyen gyenge alakítással. - nem is színészkedtem , lehet ez a probléma.
- Gyerekkorotok óta vigyázok,figyelek rátok.. Ami közted és Aki között van az már nem igazán testvéri viszony .. igaz ?- mégis hogy a fenébe tud egy ilyen témában ennyire nyugodt lenni ??
- Nem igazán tudom hogy ezt hogyan érted pontos.. - érzem a csomót a torkomban .
- Az ahogyan rá néztél egyáltalán nem olyan mintha egy féltő testvér a másikra nézz.. Szereted őt? - a nők nem kicsit félelmetesek.
- Nagyi ?? -..
- Kis szívem.. tudod az élet egyáltalán nem egyszerű és kiszámítható. A testvéred de van egy titok amit jelenleg még tudni számotokra problémát jelentene. Anyátók már kereset rajtam titeket és elmondta azt hogy mit látott. - végülis az édesanyja ..
- Ugyanazt fogod mondani mint ő?  Azt hogy Aki egy .. egy.. tönkre teszi az életem? Hogy a fenében mondhat ilyet egy anya ?.. igen jól tudom hogy ami köztünk van az közel s távol egyáltalán nem normális... Viszont ami megtörtént azzelen változtatni nem lehet ..- igen épp ésszel is hülyeséget csinálunk de megtörtént és nem is bánom. Szeretem őt.
- Cssss , a végén felfog ébredni.. pihennie kell mert nagyon rosszul nézet ki . Amikor Aki kórházba került és nem tudtuk életben marad e hogy látjuk még a gyönyörű mosolyát , vagy hallhatjuk e a  hangját.. Minden megváltozott. Életben van ami a legfontosabb az pedig hogy kit szeret nem számít.. vagyis igen de jelen esetben két férfiről van szó. Olyan kapcsolat ami mondhatni problémát nem szül maga után .- a nagyi tényleg sokkal másabb szemszögből nézi ezt a helyzetet.
- Vigyázz rá nagyon !! Aki egy nagyon különleges egyéniség..- igen és éppen ezért kell mindentől megóvni.





***

Aki szemszöge:



- Jó reggelt kedvesem !- olyan jó érzés a karjában felébredni .
- Neked is ! Éjjel hol voltál olyan sokáig? Nem volt jó csak azután amikor mellettem voltál ..- azt hittem ő is feljönn utánam de ez nem így volt..
- Semmi baj nem volt csak tudod a nagyi elkapott és szóra bírt..- jaj ne.. nagyon nagyon ne .. ismerem már ezt az arcot.
- Mennyit tud ? - pattantam fel hírtelen .
- Jól vagy? Annyira elfehéredtél ..- lehet jó is hogy ma elmegyünk az orvoshoz , ki kellene deríteni mitől vannak ezzek S rosszullétek.
- Elmegyek a mosdóba aztán elmondod hogy mit beszéltetek.- tudom hogy sokat akkarok tudni de kíváncsi vagyok és hát unatkozom..
- Minden rendben ?- persze hogy a tegnapi étel a felső utakon távozik a legnormálisabb.
- Minden rendben.. egy pillanat és megyek ..

..

- Rájött? Komolyan?- a nők és a megérzéseik , viszont az ahogyan reagált nem nem kicsit melegíti meg a lelkem . Mindig is tudtam hogy az én nagyim a legjobb de most már biztos vagyok .
- Fiúk kész van a reggeli .. a papo elment vásárolni szóval ha haza ért el tudtok menni az orvoshoz.- Ayato megint aggódik de hogy miért azt nem igazán tudom .
- Minden rendben lesz! Legfeljebb csinál pár vizsgálatot és elmondja mitől van ez a rosszullét. - vagyis én reménykedem ebben .
.






















🐣🐤

To me, you are not a brother. You are my LoveWhere stories live. Discover now