2 héttel később:
- Anya . Elszeretnék menni Ayato-val a boltba . Ugye elmehetek?- itt is most rendbe kell tennem azt amiről nem is tudom mikor ment tönkre . A saját bátyám meg utált engem ..
- Biztosan szeretnél menni ?- még szép . Amióta haza értem be vagyok zárva a házba mintha börtönben lennék .
- Ayato !- kiabálta el magát anya .
- Mit .. mit szeretnél?- amint meglátott egyből elfordult tőlem .. erről beszélek ezt nem bírom már tovább.
- A boltba Aki is veled fog menni , vigyázz rá nagyon kérlek.- egy pillanatra újból rám nézett testvérem majd újra a másik irányba..
- Biztos? Szerintem még nem kellene ..- szerinte semmit nem kellene csinálnom amihez neki is köze van .
- Igen ! Veled megy . Aki kicsikém ha bármi van szólj a bátyádnak!- ölelt erősen magához anya .....
- Miért vagy velem ilyen ? Utálsz? Semmi nem változott azóta hogy, beszéltünk a szobába.. két hét telt el . Ha ennyire nem bírod a látványomat akkor mond a szemembe. Számomra ez ezerszer rosszabb.. nem beszélsz velem és kerülöd a tekintetem .- lehet nem éppen akkor kéne felelősségre vonom amikor éppen autót vezet.. Most lett annyi bátorságom hogy hangot adjak a szavaimnak.
- Ezt ne itt beszéljük meg ..- dobolt idegesen a kormányon.
- Akkor hol? Amint haza érünk ugyan olyan leszel mint máskor.. tudni akarom hogy miért vagy ilyen ..- fordultam felé.
- Ülj egyenesen .. A végén még bajod fog esni ..- nézet dühösen rám .
- Először mond el !- nem fogom most elengedni..
- Látam.. látam.. - mégis mit látott? Nem értem ..- Látam a füzeted.. azt hogy mit gondolsz rólam hogy milyen érzéseid vannak ..- ugye ezt most csak képzelem..
- Amikor elmondtam ugyan ilyen helyzetben voltunk és.. balesetet szenvedtünk .- a baleset nem az ő hibája volt .
- Mi.. mit válaszoltál rá ? - még mindig elképzelhetetlen az amit mond mégis nagyon érdekel a válassz.
- Azt hogy .. nem csak te érzed így.. Akkor ment tönkre minden te .. Megijedtél ahogyan én is ..- nem hiszem el hogy sír.. miattam ..
- Ayato ! Ezt kérlek otthon beszéljük meg. Tényleg! Tisztán akkarom látni a dolgokat. - mégis úgy érzem ha bele kerülök abba a helyzetbe képtelen leszek megszólalni.
KAMU SEDANG MEMBACA
To me, you are not a brother. You are my Love
Fiksi PenggemarOlyan szerelem mely megse történhetett volna , a sors játszadozása.. Talán képesek leszünk együtt szembe nézni mindenel .. vagy talán az egész egy állom világában játszódik... Férfi terhesség , fiúxfiú szerelem ha valakinek nincs ínyére ne olvass...