Megfogok vakulni pedig nincs is nyitva a szemem..
- Ayatoo.. kapcsold le a lámpát..- próbáltam megfordulni de nem igazán sikerült.
- Nyisd ki a szemedet álomszuszék ..- simitott combomra szemeim rögtön kinyitottam .
- Olyan világos van ..- pislogtam párat majd realizáltam hogy nem a pihe puha ágyékomban vagyok .. Körül vesz a hatalmas fehér táj . Mégis hova hozott .. álom világban vagyok ? Mennyi ideig aludtam ..
- Ayato .. mennyit aludtam ?- fordultam felé .
- Közel hat órát , eléggé fáradt lehettél.- félre nyeltem a nyálam hat órát.. mégis hogy a fenében.
- Ayato hova hoztál minket ?- dörzsöltem meg szememet .
- Emlékszel még arra a helyre ahová anyáék hoztak minket gyerekként? - kérdezte mosolyogva rá néztem . Imádtam ott lenni a családommal az a hely teljesen olyan volt mint ha egy mesében lettünk volna a..
- Emlékszem !- fordultam az ablak felé.Jobban szemügyre véve ez a táj sokban hasonlít rá hacsak nem ez az a hely..
- Ayato .. te .. te tényleg elhoztál újra ide?- fordultam felé könnyekkel a szemembe.
- Természetesen! Az utóbbi időben nagyon nem voltál önmagad rossz volt így látni .. Ez a hely azt hiszem a te szívedhez sokkal közelebb állt hozzád mint hozzám . - azt hiszem igaza van én mindig is máshogy tekintettem erre a helyre. Sajnáltam hogy egy idő után felhagytunk azzal hogy ide utazunk egyszer egy évben .. Valahogy megszakadt ez az egész valószínűleg anyáék munkájuk miatt ..
- Megint agyalsz. Kapcsold ki az agyadat amíg itt vagy , pihenni hoztalak ide te gyagya.- pöckölt homlokomra .
- Az utat figyeld .. a fejemet pedig hagyd..- toltam arébb kezét.
- Mint ahogy látod dugóban vagyunk ..- észre vettem ....
- Elültem a fenekemet ..- szálltam ki nehézkesen a kocsiból..
- Segíthetek rajta ha gondolod .. - az kellene még.. zavarba hoz folyamatosan .. mégis hogy a fenében tud ennyire könnyen beszélni ..
- Ébresszd fel Aya-t addig én kipakolok.- meg masszíroztam a popom majd lassan át sétáltam a másik oldalra .
- Hercegnő ! Ide értünk , ébredj. - simitottam Aya puha arcára . Aprókat pislogot aztán egy óriásit nyújtozott , imádnivaló . Az álmos arcocskája egyszerűen imádnivaló .
- Gyere ki kapcsolom az öved . - nyúltam át rajta .
- Sokat aludtál . Válasszunk már éhes vagy be pakolunk aztán eszünk !- vettem ki könnyű testét.
YOU ARE READING
To me, you are not a brother. You are my Love
FanfictionOlyan szerelem mely megse történhetett volna , a sors játszadozása.. Talán képesek leszünk együtt szembe nézni mindenel .. vagy talán az egész egy állom világában játszódik... Férfi terhesség , fiúxfiú szerelem ha valakinek nincs ínyére ne olvass...