2022/Mart- İstanbul
Partiden 2 gün önce
Koray'dan...
Hikmet denen şerefsiz , bana yumruğu çakıp sonrasında az ötedeki korumam tarafından etkisiz hale gelince hemen polis çağırmıştık. Karakola gittiğimizde ise daha önceki suçlarından ötürü nezarethaneye atılmıştı. Annesi Nalan Hanımda gelip ekstra kavga çıkarmıştı, neymiş biricik (!) oğlundan nasıl şikayetçi olurmuşuz. Şuan ise Lavin'in sorgusunun bitmesini bekliyorduk. Dakikalar sonra gelmişti yakamoz güzelim, ona neden bu ismi taktım bilmiyorum ama ona bakınca yakamozun büyüleyici güzelliği geliyor aklıma öylesine büyülüyor beni. Hayal kurmayı bırakıp ona odaklandım, annesiyle hararetli bir şekilde konuşurken birden gözleri bana kaydı sonra ise yanıma geldi."Şey Koray, Bey, abim adına özür dilerim, olanlar falan. Vurdu sana malum... Iıı nasıl desem Nalan abla çok ısrar etti acaba şika-" derken sözünü kestim.
"Şikayetimi çekeceğim, ama sana zarar vermeyeceklerine dair teminat istiyorum." dediğimde sadece etrafta gezdirdi gözlerini. Bir dakika annesine abla mı demişti o ? Tam bunu soracakken yanımıza geldi o kadın, kızıl saçları yer yer dökülmüş ona rağmen tepeden iğrenç bir topuz yapmıştı. İçinde ki nefret ise soğuktan ve öfkeden kızarmış beyaz tenine yansımıştı. O kısa boyuna rağmen dik duruşu vardı ama değişik bir kadındı. O kitaplarda ki ben kötüyüm diye bağıran üvey anne betimlemelerin bir arada toplanmış hali gibi bir ifadesi vardı yüzünde.
"Lavin ! gel buraya konuşacağız!" diyerek alıp götürdü yakamoz güzelimi, az sonra yüzü düşünce de anladım kötü şeyler oluyordu. Onlar konuşurken gidip şikayetimi geri çektim, tüm bunlarla uğraşırken de Firuze geldi. Ah deli kız gelme dememe rağmen dinlememişti beni. Yanıma gelirken resmen çığırdı.
"Koray, nasıl dayak yersin ve beni çağırmazsın, bir de şikayetini geri çekmişsin. Bırak sürüm sürüm sürünsün pislik." Ona gözlerimi devirdiğimde kaşlarını çatarak ellerini göğsünde birleştirdi, saat gece 1'e geldiği için makyajsız ve ev haliyle gelmişti çatlak.
"Söylenme lütfen, Lavin'in üzülmesine izin veremem biliyorsun hadi olayı tatlıya bağlayıp gidelim Lavin daha fazla üzülmesin."
"Sana inanamıyorum hala Lavin diyorsun, yarın toplantın var kaç tane ve mosmor bir gözle mi gideceksin ?" Firuze ,söylenmeye devam ederken karakoldan içeri giriyorduk ki o esnada Lavin'in ağlayarak dışarı çıktığını görmemle kolundan tutup durdurmam bir oldu.
"Ne oldu neden ağlıyorsun?"
"Nalan abla beni eve almıyor." dedi gözyaşlarının arasından. O an gözyaşlarından öpmek istedim sevdiğim kadını ama şuan ki durumumuzdan ötürü yapamadım bunu içim kan ağlasa da. Lavin ben de ki arabesk yönü ortaya çıkarmıştı sanırım, kelimelerim bile onunla değişiyor edebiyatın keskin duvarlarına çarpmadan ilerleyemiyordu.
"Nalan abla mı ? annen değil mi o senin ?" diye sorduğumda başını olumsuz anlamda salladı. Firuze bana kaş göz yaptı ve Lavin'in koluna girdi, geçenler de tanışmışlardı daha doğrusu Firuze beni yanına çağırdığı gün onunla tanışmış olduğunu anlatmıştı aramızı yapabilmek için, o yüzden böylesin rahattı şimdi.
"Lavin gel canım otur şöyle , Koray sen de su alıp gelir misin kız bir kendine gelsin yeterince korktu bugün zaten." baş onayı verip hemen karakolun karşısında ki büfeye gidip su ve yanına bisküvi tarzı şeyler aldım tekrar yanlarına gittiğimde karakolun yanındaki parka geçmişler ve bir bankta oturuyorlardı. Lavin'im ise hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Dayanamadım daha fazla ve elimdekileri banka bırakarak tüm bu olanlara inat ona sarıldım, sanırım bir duygu patlaması yaşıyordu şuan çünkü sarılışıma karşılık verip daha çok ağlamaya başladı göğsümde . Onun mis kokusu ilk kez içime çekerken siyah salınmış saçlarını okşadım. O kadar güzeldi ki bu duygu , tarif etmeye ne dilim ne de kelimelerim yeterdi. Sanki bir yağmurun, ama böyle yaz, yaz yağmurunun altında dans ediyorduk gece vakti, arka planda Seninle Başım Dertte çalıyor Lavin gülümseyerek bana bakıyordu mis gibi çiçekler vardı etrafta gecenin karanlığını yıldızlar aydınlatırken onu öpüyordum. Anın büyüsüne kapılmış giderken yakamoz güzelimin sesiyle kendime geldim. Fena kaptırmıştım kendimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİRUZE
Ficção AdolescenteGeçmişin yarıda kesilmiş rüzgarları, geleceğin ağaçlarını devirdi. Bir aşk karanlıklara gömülürken, çıkan küller intikam ateşini harladı. Artık Firuze'nin devri başladı! Firuze'nin koyu kahve hareleri intikam diye çığlıklar atarken, katliam fermanın...