DİZİ BÖLÜM 6

12 1 1
                                    


93.İÇ/NİKAH DAİRESİ/ANKARA/1979/GÜN

Nikah salonuna girer ve gelin odasını bulur.Gelin odasından içeriye girer.

94.İÇ/NİKAH DAİRESİ/ANKARA/1979/GÜN

Piraye korku ile Adnan'a bakar. Adnan Piraye'nin gelinlikli halini görünce öfkelenir.

ADNAN- Üzerinde ki para etmeyen gelinlik için mi terk ettin beni ?

PİRAYE- Adnan sen burada ne arıyorsun ?

ADNAN- Seni almaya geldim.

PİRAYE- Ne saçmalıyorsun sen ? Mümkünatı yok böyle bir şeyin evleniyorum ben. Mustafa ile.

ADNAN- Bu adam seni mutlu edemez Piraye! Bu sefaleti nasıl yaşayacaksın ?.

PİRAYE-Bırak ona da ben karar vereyim.

ADNAN- Bugün Nesrin ile nişanlanıyorum. Umarım mutlusundur.

PİRAYE- Haberim var, size mutluluklar. Hoşça kal

Piraye gelin çiçeğini alarak gelin odasından çıkar.

95.İÇ/NİKAH DAİRESİ/ANKARA/1979/GÜN

Piraye ve Mustafa'nın nikahı kıyılırken Adnan uzaktan izler , evet dendikten sonra ise hızla uzaklaşarak gider.

96. İÇ/ ADNAN EV/1979 GECE

Adnan ve Nesrin'in söz yüzüğü kesilmektedir ortam aşırı gerginken Nesrin çok mutludur.Yüzüğü Adnan'ın babası keser. Nesrin Perihan'ın elini öpmek isterken Perihan izin vermez.

97.DIŞ-ADNAN EV- BAHÇE- 1979/GECE

Nesrin dışarı çıkan Adnan'ın peşinden gider.

NESRİN- Adnan, dur lütfen ?

Adnan Nesrine döner suratı asıktır.

ADNAN- Buyur ?

NESRİN- Eğer müsaitsen yarın arkadaşlarımla tanıştıracağım seni? Hem Sezen anne düğün için gelinlik bakın dedi-

Adnan Nesrin'in sözünü keser.

Adnan- Sen git bak.

Nesrin-Ama-

Adnan Aması yok Nesrin ! Şunu aklından çıkarma asla seni sevmeyecek bir adamla evleniyorsun! Ben hayatım boyunca Piraye'yi seveceğim!.

98.DIŞ/ORGANİZASYON ALANI- BALKON.

Levent elinde içki canı sıkkın bir biçimde otururken yanına Firuze gelir.

FİRUZE- Sıkıldın bakıyorum ?

LEVENT- Eh, iş ortamları bana göre değil.

FİRUZE- İçeri gel birazdan çok eğleneceğiz.

Levent anlamaz gibi bakarken Firuze içeriye girer.

99.İÇ/ORGANİNAZSYON ALANI- KAPI/İSTANBUL/GECE

Firuze kapının önüne çıkarak Korayla konuşur.

FİRUZE- İşaret ettiğimde getirin.

KORAY- Tamamdır.

Koray araçlara doğru giderken Firuze içeri girer

Gece ilerlemeye devam ederken slow müzik çalar. Firuze sahneye çıkarak konuşur.

SES- MÜZİK.

FİRUZE- Sevgili konuklar, bu gece buradan ayrılmadan önce hepinizi dansa davet ediyorum. Fakat sizlere dağıtacağımız maskelerle olmalı Her bir maske diğerinin aynısı olacak. Gerçek hayatta taktığımız görünmez maskelere inat bu gece herkes maskesini gösterecek, bunlar tiyatro maskeleri, ayrıca oynadığımız sahte kimliklerin hakkını vermemiz gerekmez mi ? Ayrıca bu gece kimsenin de bir diğerinden farkı olmayacak. Maske takmak istemeyenleri çıkışa alabiliriz.

Kalanlar ise dans sonrası eğlencelerine devam edebilirler. Teşekkürler.

Herkes şok olmuş gibi birbirine bakarken bir uğultu yükselir.

Dağıtılan maskelerden ilkini Firuze ikincisini ise Ecevit takar, Yağmur ve Koray onları taklit ederken. Firuze, Levent'in maskeyi taktığını görünce ona doğru gider. Levent'e uzattığı eliyle ilk dans eden onlar olurken konuklarda dansa kalkar. Sahne yavaş yavaş kararır.

120 SAHNEYİ 6 BÖLÜME BÖLDÜM OKUMASI ZOR OLMASIN DİYE FORMAT SİZE KALMIŞ NASIL YAZ DERSENİZ ÖYLE YAZCAM ÖPTÜM 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 22, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FİRUZEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin