BÖLÜM 4 DİZİ

13 2 2
                                    


47.İÇ/LAVİNYA KAFE/2022/GÜN

Koray kafeden içeriye girer. Boş masalardan birine oturur, yüzüne menüye gömüp dakikalarca Lavin'e bakar. Lavin yanına gelir

LAVİN-Şiparişine karar verdin mi ?

KORAY-"Şey- Kahve , sütlü kahve olsun karamel de olsun ayrıca orta boy. Yanına da sen öner bir şeyler artık.

LAVİN-"Limonlu cheesecake önerebilirim istersen ? Ben yapıyorum özel bir tarif üzerine, genelde herkes bayılır ister misin ?"

Koray kendinden geçmiş bir biçimde mırıldanır.

KORAY-"Bende bayılıyorum ama sana bayılıyorum seni alsam olmaz mı "

LAVİN-Anlamadım ?

KORAY- Sesli mi düşündüm ya ? I şey olur olur severim.

Lavin şımarıkça gülümser ve siparişleri hazırlamaya gider.

Geldiğinde Koray hızlı elini uzatır. Lavin elindekileri masaya bırakır ve Koray'ın yüzüne bakar.

KORAY- BEN Koray.

LAVİN-- Memnun oldum, Lavin bende .

KORAY- Memnun oldum bende,ismin çok güzel. Kafe'nin adi Lavinya onunla bağlantısı var aile şirketi sanırım?

Lavin bir şey saklar gibi

LAVİN-Evet evet.

Koray tam ağzını açıp laf edecekken içeriye giren soförü hızla yanına gelir.

SOFÖR -Koray bey magazin geldi efendim. İsterseniz gidelim. Koray panikle yerinden kalkar . Lavin' gergince bakar ve masaya para bırakıp hızla çıkar.

Lavin şaşkınlıkla arkasından bakarken yüzünde sinsi bir gülüş meydana gelir.

48.İÇ/Kafe-Dinlenme odası/Gün

Lavin dinlenme odasına girerek ağlayan bebeği kucağında sallamaya başlar . Daha sonra koltuğa oturarak emzirir. İçeriye giren Hazal ona tuhaf tuhaf bakar.

HAZAL- O adam kimdi ?

LAVİN- Kocamı ve Bu kafeyi kurtarma biletimiz.

KAHRAMAN "-Sana diyorum Piraye! Kaldır yüzünü de bana bak!"

Piraye oturduğu koltukta ağlamaya devam ederken yüzünü kaldırmaz.

KAHRAMAN-Aile itibarını hiç mi düşünmüyorsun sen! O çocukla evlenince ne olacak! Bak Adnan'ın ailesi de bizim gibi varlıklı insanlar. Buradaki Prenses hayatına devam edersin. Yok hayır dersen sürünürsün Piraye! Gerçek hayat öyle rahat değil! Her gün ekmek derdine mi düşeceksin!

PİRAYE- Baba yapma ne olur. Ben onu seviyorum.

KAHRAMAN- Sevgi ne zaman karın doyurdu ah be kızım!

PERİHAN- Seviyorsun da ne olacak unutursun ! Ay çocuğun yaşadığı ev bile rezalet gidip gördük biz. Kızım ben seni ipeklerle büyüttüm.

PİRAYE- Anne böyle konuşamazsın sen ! Böyle küçümsemeye hakkın yok ! Kimin ne olacağı belli olmuyor.

KAHRAMAN – Bu işin oluru yok. Adnan'la evleneceksin bu akşam seni istemeye gelecekler.

PİRAYE-Ölürüm daha iyi !

Piraye oturduğu yerden kalkıp hızla odadan çıkar kapının önünde ise Adnan'la göz göze gelir Adnan konuşulanları duymuştur.

FİRUZEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin