Bölüm 5"Cesaret mi Esaret mi ?"

238 96 110
                                    

2022/Mart İstanbul

"Levent ?" Gazete haberlerinden sonra iyice gerilen Nihal , Levent'i köşe buçak takip etmeye başlamıştı artık. Sürekli uğradığı ihanetler canını tak ederken bu kez rezillik çıkaracağım gerekirse diye düşündü. Fakat karşısında ki kadının bakışları bile onu durdurmaya yetmişti. Firuze tek kaşını kaldırmış ona bakarken sesi sonlara doğru inceldi. Levent git gide gerilirken Firuze duruma el atması gerektiğini farketti.

"Nihal'ciğim hoşgeldin. Biz de tam senden bahsediyorduk, ben de tam Levent'ten bizi tanıştırmasını isteyecektim. Ben Firuze bu arada." diyerek elini uzattı genç kadına. Nihal , Levent'i şimdiye kadar bir çok kadınla  basmıştı ve böylesine ilk kez rastlıyordu, genelde kadınlar apar topar kaçar gider ya da kendisine iğneleyici bakışlar atardı. Şaşkınlığını gizleyemezken Firuze'nin uzattığı elini sıktı. Firuze boş sandalyelerden birini "Oturmaz mısın" diyerek işaret ettiğinde de kendini çoktan o sandalye de buldu. 

"Eee Levent, nerede tanıştığınızı anlatıyordunuz. Nihal'ciğim çok şanslısın hayatım. Hem böylesine yakışıklı hem de sana aşık bir kocan var. Ay başka adamlar olsa çoktan aldatmıştı."

"Ben şanslıyım ?" soru sorar gibi olan tepkisine karşı utanan Nihal, Levent'in sert bakışları altında ezildiği hissedip gülümsemeye çalıştı. 

"Yani, babalarımız ortaktı şirket ortaklığı için diyebilirim." Levent'in soğuk tavırlarına sinir olan Firuze iyice üzerine gitme kararı aldı. İçten içe de Nihal'e üzülmüştü aslında, böylesine kansı bir adamla evli olmak korkutucu bir şeydi, "Zamanın da ucuz kurtulmuşum" diye düşünmeden edemedi.  Aklına yaşanılanlar gelince de hemen muhabbete dahil olmaya karar kıldı. Geçmişin altında ezilirse yarını da zarar görecekti ne de olsa.

"Olsun zoraki olup da aşka dönen çok hikaye duydum. Önemli olan ilişki de ki tutku , tutku varsa inanın her şey oluyor. Değil mi Levent ? " Levent'in gözlerine işleye işleye kurduğu bu cümleler tabi ki de günaha davetti ve genç adam bunun pekala farkındaydı. Sessiz kalmaya çalışırken sadece başıydı onaylamakla yetinde Firuze'yi.

"Sen evli değilsin sanırım Firuze ? Parmağında yüzük göremedim." Sorudan çok bir kontroldü bu Nihal için, karşısında ki Kadın onun için bir düşmandı hala daha ve düşmanını iyi tanımalıydı ona vereceği zararlar oğluna kadar dayanıyordu. Levent her ne kadar öldü dese de , karşısında ki kadının Ömer'in annesi olması ihtimali yüreğini sızlatıyordu.

"Evliydim, fakat eşimi kanserden kaybettim yıllar önce." 

"2yıl önce demiştin diye hatırlıyorum." yaptığı hata karşısında dumura uğrasa da hemen toparldı.

"12 yıl, yanlış anlamışsındır. "şarap bardağını dudaklarına götürürken arasından mırıldandı, ama Nihal'in sorularının ardı arkası kesilmiyordu hiçbir şekilde. Şaşkınlıkla sordu bu kez, 

"12 yıldır bekarsın yani ? kaç yaşındasın ki Firuze ?" şarap dolu bardağı masanın üzerine bırakan Firuze uzun ince parmaklarını dalgalar verdiği saçlarının arasında geçirdikten sonra iki elini önünde birleştirdi. Nihal'e dostane bir gülümseme sundu artık bitmeliydi bu gece karar vermişti.

"32 yaşındayım, eşimle de 20 yaşımdayken evlenmiştim. Başka sorun yoksa Nihal'ciğim ben kalkayım artık yarın toplantım var. Merak ettiklerini bir liste yaparsın artık bir dahakine konuşuruz. Bu arada merak etme kocanda gözüm yok. Ben hala daha ölen kocamın yasını tutuyorum." Firuze'nin bu dobra çıkışın karşı şok geçiren Nihal , içten içe kazandığı sandığı zaferle gülümseyerek başıyla onayladı.

"Ben sana arabana kadar eşlik edeyim Firuze. Nihal sen bekle ben hemen geliyorum." diyen Levent, iki kadının da cevap vermesini beklemeden önden gitmeye başladı. Çantasını eline alan Firuze kasaya gittiğinde Levent'in hesap ödemeye çalıştığını gördü onu durdurarak cüzdanına davrandı.

"Hayatım boyunca hiçbir erkeğin parasını kullandırtmadım şimdi de kullandırtmam." daha sonra siyah deri cüzdanından çıkardığı kırmızı kredi kartını görevliye uzattı. Levent itiraz etmek için ağzını açacaktı ki susturdu onu.

"Ama-"

"Aması yok prensip meselesi." Levent' de kendi hesabını ödedikten sonra gelen paltolarını giydiler. Firuze  gece mavisi , ip askılı elbisesinin üzerine siyah yerlere kadar olan paltosunu geçirdikten sonra Levent'e döndü dudaklarına yaklaşıp.

"Hadi bekletme karını, eninde sonunda bu gecenin acısını çıkarıcak Levent." diyerek sıcak , kıpkırmızı  dudaklarını adamın soğuk dudaklarına bastırdı arabasına binip gecenin karanlığında kaybolmadan hemen önce...  

1997/ Ocak Ankara

O gün daha bir öfkeliydi Adnan, Mustafa'nın dayaklarına dayanamayan Piraye'si hastanelik olmuştu. Adım adım takip ettiriyordu onu yıllardır. Arkadaşları her ne kadar takıntı dese de umurunda değildi . Piraye'yi kimse onun kadar sevemezdi ve sonsuza kadar onun olacaktı, sonuç ne olursa olsun. Mustafa girdiği son işten de Kahraman Bey vasıtasıyla  çıkartılınca Piraye sarmıştı kafayı, zavallı genç kadın hem terzilik yapıyor hem de evlere temizliğe gidiyordu küçücük kızıyla ama yine de ne kayınvalidesine ne de kocasına  yaranabiliyordu, stresten içkiye vuran Mustafa da tüm öfkesini ya sadece Piraye'den çıkarıyordu, ama Adnan kararını vermişti. Mustafa'nın ortadan kalkma vaktiydi artık. O gün kahve de tuttuğu adam durduk yere kavga çıkarmış ve zaten yeterince sarhoş olan Mustafa'yı oracıkta öldürmüştü. Acı haber evine gittiğinde ise uzaktan izlemeye koyuldu. Kayınvalidesi ise kavga eden bir Piraye vardı 

"Senin yüzün yüzünden, uğursuz! geldiğin günden beri Baban ne bizi ne oğlumu rahat bıraktı, kesin o babanın işidir bu da. Aldınız oğlumu benden. " bir taraftan Piraye'ye ve Firuze'ye ait eşyaları sokağa atan kadın bir taraftan da bas bas bağırıyordu. 

"Anne ne olursan yapma, benim ne günahım var. Zaten son zamanlarda herkese sataşır olmuştu, anne yapma anne. Bu kışta kıyamette şuncacık çocukla nereye giderim ben." gözyaşlarının arasından bir taraftan da kızını korumaya çalışan Piraye ne kadar yalvarsa da boşuna olduğunun farkındaydı.

"Sus uğursuz sarı çiyan seni oğlumun başını yedin defol git nereye gidersen , oğlum öld benim oğlum!" Esma'nın Piraye'nin saçlarına asıldığını gören Adnan  gidip müdahale etmek istese de tuttu kendini,

"Kendi ayaklarıyla gelecek bana."dedi , Fakat Piraye ve Firuze için yeni bir dönem başlıyordu, bunun farkında değildi hiçbiri. Artık ya babasına yalvarıp esareti altına girecekti, ya da kızı için cesaret edip savaşacaktı ?

Hangisini seçeceksin  Piraye ?

Hellooooo

Nabersiniz ?

Firuze biraz cesur çıktı hı ? Nihal içeride o adamı öpüyo falan.

Bölüm hakkında yorumlarınızı alalımmmm ?

İlk 5 bölümü kısa tutmak istedim geçiş şeysisi gibi olsun diye , bundan sonrası asıl bombalar başlıyor iki taraf içinde.

Gelecek bölümden spoiler

Lavin ve Koray cephesinde olaylar olaylar olacak

Firuze beklenmedik şeyler yapacak ?

Piraye için değişim vakti 

Hepsi ve daha fazlası gelecek Hafta  WATTPAD Ece Birengel kanalında.

Not: Bundan sonra rastgele atmak istemiyorum bölüm günleri Çarşamba , her çarşamba bölüm gelecek.

Eee klasik soru ? Yok mu coca cola  isteyen ( ücretli reklam içerir falan sdds)

Oy ve yorumları unutmayınız lütfen.

Öpüldünüüüüz muck muck muck 

FİRUZEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin