DİZİ BÖLÜM 5.

6 1 1
                                    


69. Dış/Mezarlık/Ankara/2022/GÜN

Firuze, Mustafa Ali yazan mezarın başına gelir, su dökerken onu uzaktan Nazım izlemektedir.

Ecevit'in mail attığı iş insanları gelmektedir. Girişte davetiyesini gösteren içeri girerken Adnan, Gökhan ve Levent'te gelir.

ADNAN- Nasıl bir kibir bu? koskoca iş adamlarıyız biletle giriyoruz resmen içeri.

GÖKHAN- Özel bir davet sonuçta haklılar bence.

Adnan Gökhan'a sert sert bakar. Gökhan susar Levent güler

LEVENT- Oğlum sus sonunda öldürteceksin kendini.

Gökhan suratını asarken içeriye girerler.

Firuze, Yağmur ve Koray arabanın içinde konuşmaktadır.

FİRUZE- Maskeler hazır değil mi? Tam insan sayısı kadar.

KORAY- Hazır hazır, merak etme, bu gece çok konuşulacaksın YAĞMUR-Söylediğin şeyi de hallettik. Hamleni oynayabilirsin .

FİRUZE-Harikasınız, bayılıyorum size.

Kendi aralarında güldükten sonra arabadan inerler.

Davetliler içeriye girerken Firuze de giydiği uzun dar elbisesi ile görünür. Levent Firuze'yi uzaktan izlemeye başlar. Ecevit ile yoğun bir sohbet içerisindedir.

Masaya konan içkilerden birini alır ve tek dikişte içer. İçkiyi masaya koyar ve Firuze'ye doğru yaklaşır. Levent'i gören Firuze hızla oradan uzaklaşır gece boyu bu köşe kapmaca sürecektir.

Firuze rujunu tazeledikten sonra tam çıkacakken kapı arasından içeriden gelen konuşmaları dinler.

KADIN 1- Ay gördün mü Levent Güvenoğlu tüm gece Firuze Hanım'ın peşindeydi.

KADIN 2-Evet ya, ama hep duyuyoruz haberleri Levent Bey için anca yeni avdır. Her gün başka bir kadınla yazık

KADIN 1- Ben Nihal Hanıma acıyorum, yazık o evin içinde tüm gün ihanet haberleriyle . Ben olsam delirirdim.

KADIN 2 -Kız hanımlığımı kaldı onun. Delirmiş zaten öyle diyorlar tedavi falan görüyormuş.

KADIN 1- Levent Bey'in yanına yakışmıyor zaten boşver.

Kızlar gülerken Firuze dinlemeyi bırakıp gider.

Levent Firuze'yi yalnız yakalar ve yanına gider.

LEVENT- Bütün gece kaçtın benden ama sonunda yakalandın prenses.,

FİRUZE- Kaçmak ? Biz ona sıran gelmemişti diyelim.

LEVENT- Vay öyle diyorsun ha ? Ne sırasıymış bu.

Levent biraz sarhoş olmuştur hareketleri basit ve yılışıktır. Firuze aldırış etmez. Uzaktan Yağmur'a gel işareti yapar. Yağmur yanlarına gelir.

FİRUZE- Seni en yakın arkadaşımla tanıştırayım. Yağmur, Yağmur bu da Güvenoğulları Şirketlerinin ceosu Levent.

Yağmur tokalaşmak amacıyla kibarca elini uzatır. Levent uzatılan eli öper. Yağmur sahte bir biçimde güler.

YAĞMUR-Memnun oldum Levent Bey.

LEVENT- Bende çok memnun oldum, güzelliğin karşısında Yağmur.

Firuze suratını asada hemen toparlar.

FİRUZE- Yağmur, da yeni döndü Türkiye'ye iş bakıyoruz ona. Tutturdu sizin şirketinizde çalışmam en alttan başlayacağım diye.

FİRUZEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin