24.BÖLÜM

1.2K 50 7
                                    

"Çabuk hekim kadını çağırın"

"Aağhh validem!"

"Dayan Sara"

Sara' yı hemen arabadan indirip dairesine götürdüler. Hekim kadın muayene ettikten sonra bunun bir yalancı sancı olduğuna kanaat getirdi. Zaten doğuma henüz iki hafta vardı. YOLA ÇIKILAMADI. Sara' nın dinlemesi lazımdı. 

"Validem affedin sizi de telaşlandırdım."

"Hiç öyle şey olur mu? Sen yeter ki hanedanımıza bir şehzade ver. Gerisi mühim değil."

Sara' nın kanı çekilmişti. İstemiyordu işte. Şehzadesi olsun istemiyordu. Lakin elden ne gelirdi ki?

++++++++++++++++++++++++++++++++

"Beni çağırmışsınız Ayşıl Sultanım"

"Evet Rumeysa. Gel otur şöyle."

"Bir şey mi isteyecektiniz sultanım?"

"Aaa hiç olur mu öyle şey. Seni duyanda beni menfaatçi biri sanacak."

"Affedin sultanım"

"Geldiğimden beri seninle doğru düzgün konuşamadım. Hep bir telaş, vukuat vardı."

"Haklısınız sultanım."

"Çok güçlü ve zeki bir sultansın sen lakin... Efide sana hakketiğin değeri vermiyor."

"Ne gibi sultanım?"

"Hasekilik gibi"

"Ben şu an mevkimden gayet memnunum sultanım."

"Yapma Rumeysa. Şehzademiz neredeyse yaşına girecek senin Sara' dan farkın yok. Daha doğrusu şehzade sahibi sanki oymuş gibi davranılıyor."

"Validenin kimi seçtiği değil hünkarımızın hangimizi seçtiği daha mühim"

"Tabii aşkınız dillere destan lakin bu duygu geçicidir. Seni kederlendirmek istemem. Derler ki dost acı söyler."

"Sultanım-"

"Bak Rumeysa hakikatten kaçamazsın burada bir sürü cariye var. Elbet ilerde birileri rakibin olacak. Belki Sara elindeki gücü bilemeyecek kadar saf ama karşına başka hatunlar da dikilecek. O vakit ne olacak? Sen şimdi bir rüyadasın. Bu hep böyle başlar.  Hep iki yol vardır: Ya mağlup olup bu cennetten atılırsın ya da galip gelip hakkını alırsın."

"Ne yapmamı bekliyorsunuz? Cihandaki tüm hatunları öldüreyim mi!?"

"Masumluk... Ne güzel bir şey bu aman Yarabbi. Bu sarayda hiç olmayacak bir duygu bu. Eğer böyle devam edersen sonuç belli.İleride kader deyip ağlayanlardan olursun. Kader dediğimiz şeyi aslında biz tamamlarız. Kendimiz seçeriz. Şimdi sıra sende kaderini kendin mi yazacaksın yoksa başkalarına mı yazdıracaksın? Evladın ve kendin için en doğru olanı seçeceğinden hiç şüphem yok."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
AŞKIN KÖLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin