Toga pov:
Nie wiem co się dzieje między Dabim a Shiggim ale się oczywiście dowiem! Mój niezawodny mózg podpowiada mi że to będzie bardzo dobry scenraiusz mangi. Pytanie czy manga będzie Dramą...Boys Love.. Yaoi?! Hihi postaram się by było jak najlepiej!
●●●
Siedziałam na kanapie i piłam herbatkę gdy zobaczyłam Dabiego który kręcił się za barem, przetarłam oczy by upewnić się że to nie sen,to nie był sen Dabi wyszedł z pokoju pierwszy raz od 3 dni. Szybko do niego podeszłam.— Heeej
— Co chcesz Toga?
— Chciałam tylko zapytać co jest między tobą a Shiggim
— Żebym wiedział - *Bliznowaty napił się wody*
— Jak nie wiesz?
— Ostatnio jest milszy ale nie wiem co mu siedzi w głowie
— Mhm~
— Co?
— Nic nic - *gdy to powiedziałam Dabiś poszedł do swojego pokoju*
Niestety po dobroci od Dabiego się nie dowiem co się dzieje.. Tak szczerze wolę nie dopatrywać Tomury jestem za młoda by umierać, cóż muszę obserwować.
Tomura pov:
Wyszedłem z pokoju w celu wzięcia sobie czegoś do zjedzenia, gdy usłyszałem rozmowę Togi i Dabiego stanąłem za ścianą i posłuchałem.. Chcą się dowiedzieć co mi siedzi w głowie? To sobie poczekają! Zacznijmy od tego że sam nie wiem co mi chodzi po głowie.. Nieświadomie zaczęłem być milszy dla Dabiego.. Ostatnio pragnę rozmów z Dabim.. Ostatnio chce być oparciem dla niego.. Ostatnio chce spędzać z nim coraz więcej czasu..dobra znowu za dużo myślę, gdy usłyszałem że Dabi odszedł wyszedłem zza ściany i podeszłem do małej lodówki i wyciągnęłem resztę sałatki. Jak wyjęłem widelec poczułem na sobie kogoś wzrok.. Dało się domyśleć patrzyła na mnie Himiko, podniosłem glowe i w ten sposób nasze oczy się ze sobą spotkały, przez dłuższą chwilę była cisza dopóki nie zabrałam głosu.— Co chcesz Toga?
— Nic oczywiście że nic
— na pewno?
— Na pewno!
Nie odpowiedziałem jej I wróciłem do pokoju
===============================
To taki krótki rozdział następny rozdział chcecie zobaczyć co się dzieje u Todorokich czy wolicie skupić się na lidze?
CZYTASZ
Grzech nie skorzystać~ Shigaraki x Dabi (Shigadabi)
FanfictionHejka! Przedstawiam wam moją drugą książkę! To nie jest tylko książka Shigadabi jest też sprawa rodziny Todorokich. Rozdziałów jest 20, nie ma scen 16+ w książce jest tylko ship docelowy. Książka zawiera: ▪︎Przekleństwa ▪︎ Malutkie spojlery ▪︎ Dziw...