Merhaba, herkese hayırlı pazarlar. hayırlı hafta sonları. 7. bölüm ile kaldığımız yerden devam ediyoruz. Sizlerden ricam bölüm sonu okuduktan sonra yıldıza basmayı, yorum yapmayı unutmayalım. fikirleriniz ve oylarınız benim için çok değerli.
Size iyi okumalar! :)
7. Bölüm
Canım dediklerinin canını yakması daha çok acı verirmiş insana... Sökermiş ciğerini, kesermiş nefesini... Ciğerimi söktüğünde, nefesimi kestiğinde anladım...
Karşımda duran masmavi denize doğru yürüyorum yavaş yavaş... Efil efil esiyor rüzgâr, bir yandan mis gibi kokan çiçekler ve denizin kokusu ortalığı mest ediyor. Üzerimde bembeyaz uzun bir elbise, başımda papatyalardan bir taç... Denizin dalgaları ayaklarıma vurup geçiyor, ellerim iki yana açılmış etrafımda döne döne yürüyorum. Mutluyum hem de çok mutluyum... Bir yanımda papatya bahçesi... Denizin içinden çıkıp papatya bahçesine doğru koştum, koştum, koştum... Papatyalara dokundum, yapraklarını sevdim, bembeyaz elbisemle bu bembeyaz bahçede o kadar güzel tamamlıyorduk ki kalbim delicesine atıyordu, midemde kelebekler uçuşuyor, hızlı hızlı nefes alıp veriyordum. Sevinçten gözlerimden yaşlar akıyordu... Bir kucak dolusu papatya topladım ve denize doğru koştum; Deniz kollarını açmış, beni kucaklamak için bekliyor gibi koştum. Elbisemin etekleri ıslandı önce hiç aldırış etmedim. Yürümeye devam ettim. Denizin suyu göğüslerime kadar ulaşınca durdum şu an ki manzara o kadar güzeldi ki tarifi imkânsız... Sağıma baktım sonra soluma baktım. Güneş, denizi parıl parıl parlatıyor adeta kalbim parıldıyor. İsmimi bu yüzden bu kadar çok seviyorum işte. Teşekkürler anne! Teşekkürler baba! Bana bu ismi koyduğunuz için sonsuz teşekkürler. Yüzümdeki tebessüm hiç dinmiyordu. Şu an zamanı durdurabilmeyi o kadar çok isterdim ki hayatta en çok sevdiğim şeylerle baş başayım; biri Deniz biri papatya... Kucağımda olan papatyaları önce yüzümde gezdirdim, yumuşak yapraklarının dokusu tenimle birleşti; Bu çok güzeldi. Sonra huzur kokan umut dolu olan masmavi gökyüzüne gönderdim. Bir bakar mısınız şu güzelliğe... Papatyalar denizde o kadar güzel duruyor ki bir ressam resmetse şu halimi... Satış rekorları kırardı... O da ne! Bir el uzanıyor papatyalardan bir tanesine. Denizin üzerinden bir papatya eksiliyor ve yavaş yavaş bana doğru getiriyor o el... Papatyalar yüzüme yaklaşıyor yavaşça ve sonra kulağımın arkasına koyuluyor. Bir el uzanıyor belimi kavrıyor, kendine yaslıyor. Başımı yasladım arkamda durana... Mis gibi kokuyor, Deniz gibi huzur kokuyor. Kokuyu içime çektim, çektim, çektim, çektim... Gözlerimi yumdum masumca tebessüm ederken. Yaslandığım adamın kokusunu içime çekmeye devam ettim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk' a Tutsak
Teen Fictionİmkansızın icinde bile imkan vardır derler... Söylesene duvar adam, Yıkılır mı duvarın ? İzin verir misin duvarlarını yıkmama? Bahçelerimiz papatya dolar mı? Çiceklerimiz açar mı? Bu enkazdan kurtulabilirmiyiz? Ben yine sevebilir miyim ne ders...