2-Özel Bölüm

2K 42 128
                                    



Özel bölümlerde; eğer bitmeseydi ve Zeynep ölmeseydi, yaşayacaklarını yazıyorum..

SELAMLARRR biraz buraları aksatmış olabilirimm belki kitabı kütüphanenizden  kaldırmışsınıdır belki eski okuyucularım gitmiş yenileri gelmiştir bilemiyorum... Yinede Benimsini çok özlediğimi fark ettiğim an koşup özel bölüm yazmak istedim.
Aslında aktifim sadece yaşayan zombi olarak takılıyorum buralarda🙄 Herneyse! Gelelim konumuza ne zamandan beri özel bölüm atmıyordum ben ya? Aklıma bir şey gelmediği için yazamadım hatta şu an bile gelmiyor ama bilirsiniz kii zeynonuz tabiki yine doğaçlama gidecekk..

Yeni kurgumun üstünde çalıştığım için özel bölümleri biraz geç yayınlayabilirimm.. Ha bide evet yeni kitap yazıyorum ama finale kadar yazıp öyle tek tek yayınlayacağım bu sebeple kitap geç yayınlanacaktır, hem sizin için hemde benim için en iyisi bu yol olacağı için bu yola başvurdum. Bence iyi ettim çünkü yayınladığım an her gün her gün bölüm de atarım hem.
Sabredin seveceğiniz türden efsane bir kitap geliyor!😻

Buraları muhtemelen okumadan geçmişseniz bana büyük aybetmişsinizdirr
Susuyoorr ve bölüme geçiş yapıyorum..

Lütfen bol bol yorum yapıp voteleyin❤️

Ha bide son bir şey dahaaa birinci özel bölümden dolayı kafaları karışık olan okuyuculardan bazıları Zeynep öldü mü ölmedi mi diyenlere üzülerek ÖLDÜ diyorum:(  Final gerçekti, özel bölümde finalden bağımsız gidicek son kez diyorum. Sanki hiç o olaylar yaşanmamış gibi hiç Mert yokmuş gibi devam edeceğiz özel bölümlerde.. Yani demem o ki eğer Zeynep ölmeseydi ve kitap bitmeseydi bunlar yaşanacaktı.. Ama sadece özel bölümlerde:(
Oda sırf sizin için böyle bir şey yapmak istedim. Zeynepsiz Özel bölüm de
ne demek??

İkinci kez susuyor ve bölüme ikinci kez geçiş yapıyore❤️

Keyifli Okumalar💓
~

Yamaçla zar zor bizim tayfayı atlatıp birlikte up uzun bir yolculuğa çıkmıştık. Nereye mi gidiyorduk? Orasını bende bilmiyordum. Süprizmiş..

Ara tatile çıktığımız için ikimizde birlikte vakit geçirmek istemiştik, çünkü üniversite yüzünden birbirimizi haftada iki gün görebiliyorduk.. Oda hafta sonları idi. Üniversitemiz aynı şehirdeydi ama farklı yerlerdeydi, çok fazla mesafe yoktu ama yinede dersleri atlatmamak için ikimizde pek görüşemiyorduk, aslında onun ders umrunda bile değildi hatta ders bile çalışmazdı, nasıl geçiyordu anlamıyordum ama bu taktiği bir gün ondan öğrenmeliydim, çünkü benim derslerden geçmek için anam ağlıyordu!

O ne kadar çok beni görmek istesede izin vermiyordum anca telefondan görüntülü konuşabiliyorduk. Kızlarla üniversitemize yakın ortaklaşa bir ev tutmuştuk. Beyler ise aynı şekilde onlarda dördüde kalabilecek bir ev tutuvermişlerdi. Hepimiz aynı şehirde iki farklı üniversitelerdeydik..

Ve böylece sekizli hiç ayrılmamak üzere birleşmişlerdi..

Bakışlarımı usulca camdan dışarı çevirdim, yaklaşık bir saattir yoldaydık sabah çıkmıştık Mete yüzünden ama yinede ağaçlardan ötürü yolumuz pekte gün ışıklı değildi, ve şu an ormanın içinden geçiyorduk. Sadece o ve bendik. Bizdik..

Sesli bir nefes dışarı vermemle yandan Yamaçın bana döndüğünü gördüm ardından tekrar önüne döndü. "Sabret" demesiyle kafamı ona çevirdim.

"Cidden nereye gidiyoruz sevgilim? Boşver süprizi felan merak ettim ben!" dedim heyecanla yükselen sesimle.

Yandan bana bakıp pişkince sırıttı. Bu sırıtmasını biliyordum, hayıra alamet değildi.. Bundan ne çıkarmalıydım?

BenimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin