Bu bölüm @Siyahbalxx ithafendir 💗Keyifli Okumalar🌙
***
Sabahın köründe kalmış şuan saçlarımı düzeltiyordum, neden 6 da kalkmak zorundaydık? Bizimkiler olmasa 12 de kalkar otobüsle pikniğe giderdim ne olmuş yani.."Anne ceketimi buldun mu?" diyerek seslendim biyandan da saçlarımı yapmaya çalışıyordum, alttarafı dağınık bir topuz yapacaktım ne zorlandım be.
"Buldum buldum" diyerek odaya girip ceketi yatağımın üstüne bıraktı, bugün hafta sonuydu annem çalışmıyordu.
Yeşil eşofmanımı ve göbek üstü bir tişörtümü çıkarıp süzdüm ne pantolon mu giyinseydim pikniğe gidiyorduk rahat giyinecektim ama bu tişörte içim sinmemişti kısaydı yamaç özellikle açık giyinmemek konusun da beni uyarmıştı, omuz silkip tişörtü üstüme geçirdim, pikniğe abiyeyle gelen bile olurdu kesin bizim okuldan beklenir böyle şeyler.
Eşofmanımıda üstüme geçirdikten sonra siyah jean çeketimide giydim ve boydan aynada kendimi şöyle bir süzdüm, perçemlerimi yana doğru ittip aynaya tükürüp 'Maşallah' deyip gözlüğümü de taktıktan sonra telefonumu elime aldım ve Yamaç mesaj attım
(Kıyafeti multide)
Zeynep : Hazırım ben.
Yazıp tam cebime koyacakken mesaj sesi gelmişti, ah bunun bu huyunu çok seviyordum anında görüp yazıyordu.
Kıskanın
Odunların Atası: kapıdayım
Odunların Atası: ve şimdiden söyliyeyim üzerinde açık birşeyler varsa şimdi çıkar
Aynadan göbek üstü tişörtüme baktığımda gülümsedim bu pek açık değildi bir şey demez deyip çantamıda aldıktan sonra çıktım.
"Anne ben çıkıyorum" diyerek converslerimi giydim.
"Bir şey unutmadın dimi"
"Hayır yani sanırım" annem gelip yanağımdan öptüğünde ona uzaktan öpücük attım.
Asansör bozuktu, hızla merdivenlerden inip kapıyıda açtıktan sonra Yamaçla göz göze geldim gülümsediğimde oda gülümsemişti gözleri karnıma kaydığında gözlerimi belli etmeden irileştirip ceketimle karnımı örttüm, allahım nolur beni tekrar yukarı çıkartmasın nolur.
Gözlerini sinirle sımsıkı kapatırken ben hızla arabaya binmiştim, bekleseydim beni gönderebilirdi.
Kemerimide taktıktan sonra korkuyla ona baktım sinirli bir şekilde bana bakıyordu gülümseyerek "Noldu ya" diyebildim
Kol saatine bakıp bana döndü "Dua et geç kaldık" deyip ardından "Dua et zeynep" diyerek mırıldandı ve arabayı çalıştırdı.
Holey be..! dua ediyodum şuan
Okulun bahçesine geldiğimiz de arabayı park ettiğin de bahçede duran otobüse baktım piknik içindi "Otobüslemi gidicez" dedim
"Maalesef hocalara söyledim kendi arabamızla gelsek diye de dinlemediler"
"Hayret seni dinlememişler" deyip güldüğüm de bana ters bir bakış atmasıyla gülmemi durdurdum.
Arabadan inip bizim çocukların yanına gittik "Kaçta kalkıyor bu otobüs" dedi Defne.
Gözleri bize döndüğünde mete yamaça trip atar şekilde kollarını göğsünde birleştirdi yamaç ona bakıp kaş göz yaptı "Ne var lan"
"Beni niye beklemedin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin
Teen Fiction17 yaşında ki genç kızın İzmirden İstanbula taşınmasıyla hikayemiz başlar.Kızın tek taraflı ilk kez aşık ve sevdiği olduğu kişi ancak, sevdiği kişiden ilgi görmemesi söz konusu, tabi şuda var ki kızı aslında platonik bir şekilde seven biri de vard...