BİLGİLENDİRME Başlamadan önce yanınıza selpak almayı unutmayınız.BİLGİLENDİRME BİTTİ.
Bölüme başlamadan önce yukarıdaki müziği açmayı unutmayalım.. Müziğin adı:
Eurielle-Whispers
•
***"Saat kaç ya" dedim yüzümü asarak. Defne bana bakıp gözünü devirdi.
"E yuh ama Zeynep 1 saat oldu geldiğimizden beri" dediğin de ağlamamak için kendimi zor tuttmuştum o kadar yorulmuştumki nasıl bir saat olmuştu.
Elçin "Dur be kızım daha hayvanca eğlenemedik" dediğin de ona dönüp kaşlarımı kaldırdım.
"Ayıptır sorması nasıl bir hayvanca bu" deyiverdiğim de omzunu silkti.
Hilal "Ozanla sevişcek başka ne olucak" dediğin de elçin omzunu cimciklemişti Defneyle ben Gülerken.
"Saçma sapam konuşma Hilal"
"Ay ne var utanmana gerek yok normal bir şey bu" dediğin de gözlerimi devirdim, normal bir şey miydi bu?
Defne "Hiçte normal değil bakıyorum da Meteyle yapacak gibisin" dediği an Hilalin suratındaki gülüşü silindi.
"Hayır saçmalama"
Elçin "Bak nasıl oluyormuş Hilalciğim"
"Tamam ya"
"Bu kadar rahatlık nebileyim" dedim dudağımı büzerek.
Hilal "Tamam demedim varsayın"
Elçin "Bizimkiler nerde" dediğin de hiç kafamı döndürecek güçte değildim.
Hilal "Yanında kızlar var" dediği an başımı sağa sola çevirip
"Hani nerde" dememle karşı tarafta eğlenen bizimkilere baktım
Defne "Ulan yedim seni Ali" deyip ayağa kalktığın da
Hilal "Mete ağzına sıçıcam bekle şimdi" deyip oda kalktı
Elçin "Dur bekle sen Ozan" oda kalkarken ben kalkıp kalkmıycağım konusunda telaşla kıpırdanırken Yamaçın yanındaki kız cilveli bir şekilde Yamaçın omuzlarına kollarını attığı an gözlerimi kocaman açıp ayağa kalktım. Sen gör şimdi yelloz.
Yanlarına gidip gülümseyerek bir Yamaça bakıp bir de şeytan kılıklı kızıl saçlı kıza bakıp gözlerimi kırpıştırdım, kız bana bakıp kaşlarını çattı "Bi sorunun mu var?" demesiyle ellerimle onu yana itip arkasında olan bardakları işaret ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin
Teen Fiction17 yaşında ki genç kızın İzmirden İstanbula taşınmasıyla hikayemiz başlar.Kızın tek taraflı ilk kez aşık ve sevdiği olduğu kişi ancak, sevdiği kişiden ilgi görmemesi söz konusu, tabi şuda var ki kızı aslında platonik bir şekilde seven biri de vard...