43-Hayırlı olsun

3.2K 123 53
                                    

    Voteleri biraz daha yükseltsek..?😍

      Bu bölüm @zeynepo_123 ithafendir 💜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bu bölüm @zeynepo_123 ithafendir 💜

Keyifli Okumalar 📌
***
Hala donmuş bir şekilde anneme bakarken kaşlarımı çatarak yanımda duran yamaça göz gezdirdim, o tam tersi sakin bir şekilde duruyordu nede olsa anası izin veriyordu sevgili yapmasına hayat ona güzel ne iyi ama..

Anneme zorda olsa bakışlarımı çevirebildiğimde fincandaki son yudumunu alıp tabağına yerleştirirken bir kez daha yutkundum, ağır çekim olarak yavaş yavaş bana döndüğünde evet evet hissedebiliyordum yapacaktı bunu evet..

"Ağğ anne napıyosun acıyor ya" diyip kulağımdan çeken annemin kollarından tutuyordum, beni mutfağa sürükleyip kapıyı da kapattıktan sonra kulağımı bırakıp işaret parmağını yüzüme doğru sallamaya başladı

"Kız senin yaşın kaç ne sevgilisi!" dediğinde gözlerimi yumup kulağımı ovaladım

"Cevap ver bana!" dediğinde sandalyeye oturdum.

"Anne aşkın yaşı yok!" diyerek sitemde bulundum.

"Bak aşk diyor ya aşk diyor çakıcam bitane" diyerek elini kaldırdığında tekrar indirdi.

"Sende benim yaşımdayken kaçıp evlenmedin mi?" dediğimde yüzündeki öfkeli ifade solmuştu.

"Farkettiysen ben evlenmedim anne" diyerek ayağa kalktım, annem hala donmuş bir ifadeyle bakıyordu bu dediğim haklı olmama sebep olmuştu. Kapıyı açıp çıkıp merdivenlere ilerledim yamaçın odasına gidecektim.

Kapı kolunu çevirip sessizce yutkundum umarım odasında değildir, açıp girdiğimde göz gezdirdim odada değildi sessizce kapıyı kapatıp balkon kapısına doğru ilerledim, sandalyeyi çekip oturdum buranın manzarasıda güzelmiş he.

"Balkonu keşfetmişsin" diyerek yanıma oda sandalye çektiğinde biraz kıpırdansamda sonra aldırmadan önüme baktım.

"Öyle oldu" dedim sadece.

"Öğrenmesi iyi oldu bence" dedi, başımı ona çevirdim bana bakamdan dudağını büzdü "Yani yalan söylemeyi pek beceremiyorsun da ondan" dediğinde kıkırdadım bencede öğrenmesi iyi olmuştu.

Ellerini dizlerine vurduğunda kaşlarımı çatarak ona döndüm dönmez olaydım.

"Gel bakim şükrü"  ah hadi ama

Hızlıca ayağa kalkıp sandalyenin arkasında geçtim "Ya niye getiriyosun şu köpeği" dedim ellerimle onu kışkışlarken

"Yengesiyle tanışsın diye getirmiştim" dediğinde sabır dilercesine kafamı yukarı kaldırdım.

"Tamam tanıştık memnun oldum şükrücüğüm hadi git hoşt" diyerek geri geri gittim çünkü yamaçın yüzündeki ifade piç bir gülümsemeydi ve bunu gülümsemeyi bilirdim

BenimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin