46-Kıskandın

2.7K 111 42
                                    

Yukarda ki şarkı açarak okuyun derim😍
Mert (multi)

Bu bölüm @Fundanurkkucr a ithafendir❤️

Keyifli Okumalar 🎈
***
Dediği an göğsünden sertçe ittirmemle tökezledi geri adım atıp önüme gelen saçımı arkaya ittirdim.

"Konuşmak istiyorsan adam akıllı yanıma gelip soramaz mıydın?"dediğim de kaşlarını havaya kaldırıp bi iki adım ilerledi.

"Sence bu mümkünmü?"

doğru değildi.

"Uzatmadan söyle nedeyeceksen" deyip kollarımı göğsümde birleştirdim.

"Ayakta mı?" dediğinde ardından "otursaydık" deyip klozete baktı "Şurda" gözlerimi devirdim.

"Sadete gelsen mi" dediğim de ellerini havaya kaldırıp

"Tamam tamam" deyip kalçasını lavabo tezgahına yasladı ve bana pür dikkat baktı, onun bu bakışlarından çok korkuyordum ama belli etmiyordum,

yani sanırım.

Konuşması için kaşlarımı kaldırdığım da bakışmasını sonlandırıp gülümsedi "Acelen mi var?" dediğin de tam ağzımı aralayacaktım ki işaret parmağını sallayıp kafasını eğdi "Ah ah doğru sevgilin dışarda seni bekliyor doğru ya" deyip gülümsemesini aniden yüzünden silip bana doğru gelmeye başladı, geri geri gittmeye başladığım da sırtım duvara yaslanmıştı önüm de durup kaşlarını çattı.

"Neden" dedi

Ardından tekrar "Neden"

Tekrar "Neden" diyerek sesini yükselttiğinde hafif bir şekilde sıçrayıp yüzümü sola çevirmiştim.

"Neden o Zeynep bana bunu söyle" diyerek devam etti "Yüzüme bak ben dururken neden o? Seni sevmiyordu bile hala sevmiyor sen onu seviyorsun diye seviyor ama sen çok safsın aşırı safsın görmüyorsun seni en çok ben sevdim göremedin" dediğinde yüzümü ona çevirdim ve bu sefer ben kaşlarımı çattım.

"Sevdin mi? Sen sevdiğini korkutarak taciz ederek gösterdin Mert!" deyip üstüne doğru yürüdüm.

"O gece o parti gecesinde beni öpmeyecektin!" dediğimde bu sefer o gerilemişti.

"Neden bi insanı zorla kendine sevdirtiyorsun ki? Hayır anlamıyorum bana onca şey yaptıktan sonra nasıl sevmemi hala bekleyebiliyorsun?" yanağımın ıslandığını hissedince aldırmadan devam ettim.

Bu sefer korkudan değil

Sinirden di..

"Meleğede böyle yapmıştın değil mi" devam ettim "Yamaçı kıskanıyordun onun sahip olduğu her şey sende olsun istiyorsun"

"Asıl sen" deyip kafamı eğdim yutkunduğum da kafamı kaldırıp gözlerinin içine baktım "Korkaksın" 

Dediğim de sadece konuşmasını beklemiştim ama konuşmamıştı çıtı çıkmamıştı, daha fazla bekleyemeyerek  hızla lavabodan  ayrıldım.

Gülümsedim çünkü ilk defa cesurca karşısında doğru düzgün konuşabilmiştim, pek içimi dökemedim ama olsundu oda birdahaki sefereydi tabi bida karşıma çıkarsa..

Bizimkilerin yanına doğru gittiğim de Yamaçın ayakta olduğunu görmüştüm kaşlarımı çatarak hızla onlara doğru gitmiştim benim geldiğimi görmesiyle hızla önüm de durdu.

"Kızım nerdesin sen"

"E burdayım" dediğimde mete gülmüştü

"Esprili kız"

BenimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin