Sonradan eklenme! 14Ocak cuma 2022
Dikkat kitap çokça klişelik ve yazım hataları içerir!Bu kitabı yazmamın amacı tutması veya okunması için değil kendi çapımda bir şeyler yazıp öylesine can sıkıntısından dolayı paylaşmaktı, herhangi bir amacım yoktu oy, okunma vs gibi bir çabaya girmedim(Tabi ilk zamanlar kitap okundukça oylar azdı bundan dolayı ricalarda bulundum)
Gelelim konumuzaa!
Bu kitabı şimdi açıp okuyorum ve diyorum ki.. Ben ne yazmışım bee.. Fazla acemice yazmışım bu gözle görülür bir şekilde belli ama bazıları anlayışla karşılamak yerine hakarete geçiyor. Çok kırıcısınız. Size zorla okutturan yok beğenmediyseniz sessiz sedasız çıkabilirsiniz bende biliyorum kitabın çok hataları olduğunu, dediğim gibi acemice yazdığım yıllardı ilk defa wattpad ismini duyup yükleyip hemen yazmaya başlamaya karar verdiğim bir yıldı. Düzeltmeyi çok istedim, rafa kaldırıp güzel bir biçimde yazmak istedim ama eğer düzenlemeye alsaydım çok olay değişikliği yapacağımı bildiğim için vazgeçtim. Bu kitap hakkında o kadar çok şey demek istiyorum ki cümlelerim buraya yetmez(kesinlikle üşendiğimden değil). Her neyse rica ediyorum beğenmeyen olursa hakaret içeren bir cümleyle eleştiri yapacağına güzel bir biçimde yaparsa beni çok mutlu eder:) Empati yapın. Herkes acemice yazabilir.
Kitaba başlamadan önce iki dakikanızı alarak son bir şey daha eklemek istiyorum.
İlk bölümlerde çokça yazım hataları bulunmaktadır. Zaten sonlara doğru düzeltmeye çalıştım bunu eski okuyucularım bilir, aylar geçtikçe kitabı yazmaya devam ettikçe gayret ettim ilk bölümlere göre daha iyi yazdım, bunun arkasındayım. Özel bölümleri çok güzel yazmaya çalıştım bence sabredip özel bölümlere kadar gelin:D***
Zeynep (multi)
Sizde ilk başladığınız tarihi yazarmısınız?
Keyifli okumalar
***"Kız kalkmadınmı hala zeyneeepp "
off hayattan bezdim her sabah böyle bağırır hadi onuda geç hafta sonlarıda böyle. Kadının takıntısı var galiba uyumam. Ayy akıl bırakmadıki size kendimden bahsedeyim, ben zeynep aslan galatasaraylı sanmayın beni koyu bir fenerbahceliyim ona gore 17 yaşındayım lise 3'egidiyorum.
annemle birlikte izmirde yaşıyorum babam 2 yıl önce trafik kazasında öldü ve bizde annemle ayrı eve çıkmaya karar verdik . Bugün eşyaları koliye koyacaktık yani taşınıyorduk ve ben çok yorgunum
gözümü tekrar kapatıp çok uykucu biri olduğum için hihi.
Annem birden odaya dalınca afedersin ödüm bokuma karışmıştı arada böyle anıden çatkapı giriyordu da halada alışamamıştım . Yerimden sıçrayıp tabikisi yere göt üstü düştüm arada oluyo bunlarda.
"Kız ben sana demedimmi alarm kur diye bıktım seni uyandırmaktan" dedi bıkkın bir seslen
"Of anne biliyorsan alarm kursam bile kalkamıyorum " dedim gözümü devirerek
" seni bir doktora göstermemiz şart bu böyle olmaz " yav he götür şurup murup versin uyumam için he
" hee gideriz " dedim
" hadi giyin ben yarısını kolilere yerleştirdim sende kendi eşyalarını koy hemen bu arada kaç koli kazım "
" 15 yeter "
" oha kızım eğer ciddiysen hemen bazılarını çöpe atmalıyım "
annem dolabıma doğru gittiğinde" anneğğğ " diye bağırdım .
Oha lan bu ses bendenmi çıktı biran kendimden şüphelendim erkekmiyim degilmiyim diye çünkü kükredim resmen . Annem olduğu yerde durunca bana biran öylebi baktıki korktum beni cami avlusuna bırakacak diye .annem kapıdan dışarıya çıkınca
" anne 15 şakadan dedim aa 5 yeterli " kafasını sallayıp hiçbirşey demeden çıktı çıkarken bende lavaboya gidip elimi yüzümü dişimi fırçalayıp odama geçtim ve dolabıma yöneldim. Dolabımı açıp güzel manzaramla karşılaştım .gülümsedim . Çünkü dolabımın arka tarafında yani iç tarafında Brad Pitt posterleri doluydu mağlum kocamda. şimdi diceksiniz neden dolabının gözükmeyen iç tarafında çunküüüğ . Annem baya kızıyor posteri görünce heleki erkek olursa... hatta bikaç tanesini yakmıştı .çok kötü aglamıstım ama annemin pek umrunda olmuyo .
Cok fifi deyip gecıyordu***
Okuyanlara burdan muckkklar ❤️
Bu bölmün baya kısa olduğunu biliyorum yeni olduğum icin kısa yazdım aslında çok yazdım zannetim megersem hemen asagı geçsen bitiyomuş ( kısaca acemi)
Eveeett arkadaslar insallar büyürüz nediim lslsls 😍 yeniyim e tabi acemiyimde vote atmayı unuttmayın :)Ulaşmak isteyen
instagram my.zeynp
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin
Teen Fiction17 yaşında ki genç kızın İzmirden İstanbula taşınmasıyla hikayemiz başlar.Kızın tek taraflı ilk kez aşık ve sevdiği olduğu kişi ancak, sevdiği kişiden ilgi görmemesi söz konusu, tabi şuda var ki kızı aslında platonik bir şekilde seven biri de vard...