Yukarıda ki şarkıyı açarak okuyun derim😻
BİLGİLENDİRME : İLKDEFA ERKEN BÖLÜM ATTIM Bİ ALKIŞ İSTERİM
BİLGİLENDİRME BİTTİKeyifli Okumalar 🌼
***"Anlamadım?" dedim sadece, o kadar çok korkuyordum ki..
"Artık beni saf yerine koymasan diyorum Zeynep" demesiyle gözlerimi kaçırıp önüme döndüm.
"Bana bak" dediğin de hala önüme bakıyordum oda saçlarımla oynamayı kesmişti ve yüzündeki gülüş solmuştu.
"Bana bak Zeynep" ciddi bir sesle tekrar söylediğin de yavaşça ona döndüm, gözlerinde ki hayal kırıklığını görebiliyordum, ne öğrenmişti ne söylemişti Mert beni nasıl görüyordu hiç bilmiyordum ama suçum yoktu ki sadece mertin bana yazdığını söylememiştim kızarsa bundan kızardı.
Başka ne olabilirdi ki?
"Ben her şeyin farkındayım Zeynep" deyip omuz silkti "Sadece bilmemezlikten gelmek işime geliyor diyelim" demesiyle yutkundum.
"Neden söylemedin" dedi
"Neyi" dememle gözlerini sinirle sımsıkı yumup açtı.
"Mertin sana yazdığını neden söylemedin" demesiyle gözlerimi kırpıştırıp önüme döndüm.
"Bilmiyorum sadece-" sinirle ayağa kalkıp sözümü kesti.
"Sadece ne Zeynep! Ne hiç bir şeyi bilmiyorsun" demesiyle bende kalkıp önünde durdum
"Çünkü korktum anladın mı sana bir şey yapacak yada" diyip duraksadım
"Yada ne ona zarar vericeğimden mi korktun yoksa?"
"H-hayır" dememle ellerini saçlarına geçirdi.
"Z-Zeynep b-ben.." deyip duraksadığında ona baktım, ne diyeceğini o kadar çok hissediyordum ki.. Demesini istemiyordum
İşaret parmağını kaldırarak bakışlarını yere indirip ve geri geri gitti bende sadece bekliyor göz yaşlarımdan habersiz bir şekilde ona bakıyordum. Odadan çıktığın da diz çökmemle göz yaşlarıma teslim oldum, kapının hızlıca kapanış sesi heryeri inletirken dahada ağlamama sebep olmuştu.
Ellerimi yüzüme götürüp göz yaşlarımı silmeye kalktım, ayağa kalkıp hızlıca odama girdim heryeri o kadar bulanık görüyordum ki..
Mete'den ;
"Hilal cipside getir" diyerek mutfağa doğru seslenerek salona gittim ve kendimi koltuğa attım, kumandayı elime alıp filmi başlattım o sıradada Hilal de yanımda belirmişti önüme cipsleri koyup gülümseyip kafasını omzuma koydu, Allahım sana geliyorke
Film tam başlayacakken gürültülü bir şekilde kapının sertçe kapanışını duyduğumuzda o yöne baktık. Yamaç sinirle bize bakmadan koridordan çıkıp gittiğin de kaşlarımı çattım Hilal de kaşlarını çataraken umursamadan önüme döndüm hilal bu yaptığıma karşılık omzumdan itekledi
"Gitsene belki bir şey olmuştur" demesiyle omuz silktim
"Napim kendi halletsin"
"Noldu size" diyerek sinirle ayağa kalkıp gitti bende filmi durdurmuştum ve gözlerimi sımsıkı yumup açtım, ve ayağa kalkıp yamaçın odasına doğru gittim biz bu evi dördümüz de ortak kullanıyorduk.
Kapıyı aralamamla kendini yatağa atmış gözleri kapalı bir şekilde gördüğüm de hilal de yanımdaydı ona kaş göz yaparak 'Sen git ben hallederim' yaptığım da kafasını sallayıp gitti, bende içeriye girip kapıyı kapatmıştım. Koltuğa oturduğum da ellerimi çeneme yasladım ve ona baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin
Teen Fiction17 yaşında ki genç kızın İzmirden İstanbula taşınmasıyla hikayemiz başlar.Kızın tek taraflı ilk kez aşık ve sevdiği olduğu kişi ancak, sevdiği kişiden ilgi görmemesi söz konusu, tabi şuda var ki kızı aslında platonik bir şekilde seven biri de vard...