Vaktim olduğunca bölümleri erken atmaya çalışıyorum (sözümüde tutmuş oluyorum böylece) seviliyorsunuz bol bol yorum yapın 🙈😻Keyifli Okumalar 🔥
***Karşımda donuk bakışıyla beni süzerken kaşlarım çatılmıştı.
"Gene ne için geldin Mert?" dediğim de gülümseyip bakışlarını yere çevirdi ardından gözlerime.
"İyi misin diye merak ettim suç mu?"dediği an tam ağzımı aralayacakken karşı taraftan ses geldiğin de istemsiz şekilde yakalarından tutup sinirle içeri itmiştim, kapıyı kapatır kapatmazz işaret parmağımı tehditkar şekilde yüzüne doğru tutup söylendim.
"Suç! Beni artık unut Mert"
"Unutamam"
Dediğin de gözlerim sulandığın da başımı yana çevirip akmaması için gözlerimi kırpıştırdım, bu sefer karşısın da ağlamayacaktım. Ona dönüp gözlerinin içine baktım.
"Bütün her şey senin yüzünden oldu Mert görmüyor musun hayatımı mahvettin" dediğim an bakışlarını yere çevirdi. "Benden uzak dur artık" son sözlerimi dile getirip kapıyı açıp gitmesini beklemiştim. Kafasını hafifçe sallayıp yanımdan tam geçerken yanım da durup kafasını bana çevirdi.
"Sana boşuna Benimsin demedim" Dediğin de güldüm ağzımı küfür etmek için açarken karşı taraftan komşumuzun kızı çıktığın da ikimizede baktığın da gülümseyip açtığım ağzımı kapadım Mert çocuğun yanaklarına makas alıp merdivenlere yönelip gitmişti.
Küçük kız içeriye tam girecekken "Pişt annene söyleme olur mu tatlım" dediğim de bir şey demeyip kapıyı kapatmıştı. Dudağımı büzüp kapıyı kapatmıştım.
"Sono boşono bonomson domodom" diyerek yüzümü her şekile sokarak söylemiştim.
Aptal nah seninim
Odama geçip ışıklarıda kapttıktan sonra kendimi yatağa atar atmaz gözlerimi kapayıp karanlığa teslim olmuştum, fazlasıyla yorgundum hem unutmuştum yarın büyük gündü..
Ertesi Gün (Akşamı)
"Geliyor musun?" dediğin de çantamıda koluma takıp anneme el salladım.
"Evet evet çıktım şimdi kapat" deyip ben kapamıştım, bugün kızlarla okuldan bir arkadaşımızın evinde parti vardı ve oraya davet edilmiştik üstüme kısa bir mini elbise giyinmiştim o kadar mini değildi heralde ama olsun partide sadece kız kıza olacaktık zaten.
Hafif topuklu ayakkabılarımıda geçirdikten sonra merdivenlere yönelip yavaşça inmeye başladım aman sakat gitmiyim bide, son basamağıda güçlükle inerken kapıyı açıp beni almaya gelen kızlara baktım Elçinin arabasıyla gidecektik.
Defne "Vaov ateş hanım geliyor yer açın"dediğin de gülümseyip arkaya oturdum.
Elçin"Sarı sana çok yakışmış bebeğim"
"Mersi canım" deyip yanağından öptüm
Hilal "Akıyor muyuz bu gece kızlar?"
"Evet!" hepimiz aynı anda bağırdığımız da
"Duyamadım?" dedi hilal gülerek tekrar,
"Evet!" diye bağırıp şarkı açıp geleceğimiz yere kadar şarkı söyleyip durmuştuk ve enerjimiz şu an gitmişti. Elçin arabayı durdurduğun da başımızı kocaman villa olan eve çevirdik ışıklar ve gürültü o kadar fazlaydı ki gitmekle tereddüt etmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin
Teen Fiction17 yaşında ki genç kızın İzmirden İstanbula taşınmasıyla hikayemiz başlar.Kızın tek taraflı ilk kez aşık ve sevdiği olduğu kişi ancak, sevdiği kişiden ilgi görmemesi söz konusu, tabi şuda var ki kızı aslında platonik bir şekilde seven biri de vard...