Keyifli Okumalar🤦🏼♀️
( Bu emoji spoimiz olsun:) )***
Demek Melisle konuşuyor ha?
Melis demek..
Melis
"Kızım sen bittin bak buraya yazıyorum" diyerek mırıldanıp odada ordan oraya yürüdüğüm de annem de içeri girmişti, ben hala sinirle bir şeyler söylenirken kapıda durmuş kaşları çattık annemi şimdi farkediyordum.
"Noldu" dedim kaşlarımı havaya kaldırarak.
"Biriyle mi konuşuyorsun?"
"Evet" dediğim an sırtış belirdi yüzünde.
"Sanırım kendinle" dediğin de kafamı salladım. "Ben çıkıyorum bugün de gece işindeyim" der demez arkasına tekrar dönüp bana baktı "Dikkat et kapıları kilitlemeyi unutma" diyerek uyardığın da
"Tamam" demiştim
"Öpücük yokmu anneciğine" dediğinde gülümsedim
"Korona var anne" bahaneydi öpülmeyi sevmiyordum tabi Yamaç öpebilir orayı hiç karıştırmayın
"Doğru şu an çinlilere beddua ediyorum" dediğin de gülmüştüm. Bu kadına noldu ya bi mizahlandı.
Kapının çarpma sesiyle annemin gitmesini anlamıştım, güçlükle kendimi yatağa atıp telefonu elime alır almaz Melisin sayfasına girdim, yamaçla olan fotoğrafı görünce gözlerimi sinirle yumup zoom yaparak dikkatlice baktım, yamaç sanki zorla tutuluyormuş gibiydi kesin öyleydi zaten yoksa niye Melisle çeksin.
Fotoğrafın altındaki yorumlara kaydığın da gözüm kaşlarım çatılmıştı.
Buraktk.7 : Oha çok yakışıyorsunuz
Denizyldz1 : Kem gözlere kurşun .d
Meteözay : Yamaç zorla tutuluyorsan iki kere göz kırp
Metenin yorumunu gördüğüm an kahkaha atmıştım, seviyorum bu çocuğu ya.
Berkayyasin : ayrılır ayrılmaz sevgili yapanda ne blm.d
Doğru diyor da bunları şuan herkes sevgili zannediyordu, yoksa öyleler miydi? Değillerdir ya Yamaç yapmaz öyle bir şey
Yani sanırım
Fotoğraf 1K like almıştı takipçisinde de artış vardı e yamaç sağolsun.
Sinirle telefonu yanıma fırlatıp gözlerimi yumdum tatilede girmiştik ne yapacağım hakkında hiç bir fikrim de yoktu, sanırım bu yaz depresyonlu geçirecektim.
Zilin çalmasıyla kaşlarım çatıldı, ah doğru ya defne bana gelicekti hızlıca yerimden kalkıp kapıya doğru ilerleyip açtım. Hızlıca ayakkabılarını çıkarıp selam vermeden içeri dalmıştı şaşkınlıkla ona bakarken kapıyı kapattım.
"Hoşgeldin" dedim yatağa kendini atan defneye bakarak
"Ay hoşbuldum canım hoşbuldum" dediğin de gülerek kollarımı göğsümde birleştirdim.
"Bugün pek bi mutlusun hayırdır" diyerek yanına uzandım
"Ali"
"Ee"
"Ailesiyle tanıştırıcak beni de" dediğin an üzülsem mi mutlu olsam mı bilememiştim çünkü aklıma yamaçın annesi hanne abla gelmişti, karıyı özlemiştim.
"Şş kızım nerelere daldın ailesiyle tanışıcam diyorum" dediği an kendime gelip gülümsedim
"Ne güzel senin adına sevindim" deyip bakışlarımı ellerime çevirdim.
"Noldu pek bi mutsuzsun sende" deyip devam etti "Doğru ya şu mesele" bıkkınlıkla ayağa kalkıp aynanın karşısına geçerek kendimi süzdüm, defnede yanıma geldiğin de aynadan birbirmize baktık
"Aynaya bak Zeynep ne görüyorum biliyor musun" dediğimde kafamı 'ne' dercesine salladım "Güçlü kendinden emin güzel bir genç kız görüyorum" dediğin de gülümsemiştim kaşlarını çatıp işaret parmağıyla beni gösterdi "Aa bak sende burdaymışsın" dediği an gülümsemem yavaşça yüzümden silinirken bir yandan da ağzım bir karış açık Defneye bakakalmıştım.
Bu tepkime gülüp omzuma hafifçe vurdu "Şaka yapıyorum bak yüzün gülüyor" deyip kendini yatağa attı, tekrar bakışlarımı aynaya çevirdiğim de gülümseyip defneye döndüm
"Baksana saçımı boyayalım mı?" dediğim an bakışlarını telefondan çekip bana çevirdi.
Kaşlarını hava kaldırıp "Cidden mi?"
"Evet"
"Annen kızmasın"
"İş işten geçmiş olacak" deyip göz kırptım.
"Hangi rengi istiyorsun?" dediği an sırıtış yüzümde belirmişti. Aklımda çok istediğim bir renk vardı hem de çok...
"Hazır mısın?"
"Evet yavaşça" dediğim de elini kafama götürüp sardığım havluyu yavaşça çıkardı.
"Kızım neymişsin sen be" dediğinde aynadan kendime ağzım bi karış açık bakakaldım. "Sarı sana çok yakışıyormuş be kıskandım şu an"
Ellerimi saçlarıma götürüp aynaya yaklaşarak iyice baktım, cidden ben neymişmişim be maşallah.
"Hadi fönde çekelim" dediğim kafasını salladı, saçlarım omuzlarımdaydı daha önceden kendim kese kese omuzlarıma kadar gelmişti o kadar beğenmiştim ki şu an yeni kendimi.
Fönde çektikten sonra ikimiz de yatağım da oturmuş telefonlarımızla ilgileniyorduk tabi daha doğrusu ben fotoğraf çekiliyordum.
"Saat geç oldu benim gitmem lazım bebeğim" dediğin de gözüm duvar saatine kaydı, saat 12 olmuştu Defnelerin evi yakındı buraya ama ailesi biraz kısıtlı olduğu için kalmasına e sonuç olarak izin vermiyorlardı.
Kafamı sallayıp yolcu etmek için kapının önüne geçtim "Bida gel" dedim gülümseyip, oda gülümserken
"Senden izin alan yok zaten istediğim her an gelebilirim" dediğin de gülmüştüm oda gülerken yaklaştığın da kollarımı açıp sarıldım.
"Dikkat et kendine"
"Biber gazım elimde rahat ol sen" derken merdivenlerden iniyordu gülerek kapıyı kapatırken tam ilerleyeceğim sırada zilin çalmasıyla gülerek arkama dönüp kapıyı açar açmaz
"Noldu bir şeyini mi unutt-" sözümün kesilmesi sonucu karşımda Mertin durmasıyla şaşkınca bakalalmıştım.
"Sarı yakışmış" dedi
***
Zeynonuz saçını boyamışke
Nasıl ama😻#BenimsinFinaleDoğruGidiyor :')
Ba ba yazarınız gene en heyecanlı yerinde bitirdi bi küfürünüzü hakkediyorum mcdöfpödf
BÖLÜMLE İLGİlİ ELEŞTİRİLERİNİ ALAYIM YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ÇÜÜS💓
Ha bide vote atmayı unutmayın benimsler 🙈
İnstagramım/Zy.zeynepp
Kitabın/Benimsin.wattpad
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin
Teen Fiction17 yaşında ki genç kızın İzmirden İstanbula taşınmasıyla hikayemiz başlar.Kızın tek taraflı ilk kez aşık ve sevdiği olduğu kişi ancak, sevdiği kişiden ilgi görmemesi söz konusu, tabi şuda var ki kızı aslında platonik bir şekilde seven biri de vard...