Satır aralarına yorum bırakmayı unutmayın (sonra neye yazdığınızı anlayamıyorum :/ ) 💖
Keyifli Okumalar 🌈
***2 Hafta sonra
Bu iki haftam boş beleş evde dizi seyretmekle geçmişti kızlarla arada geziyorduk ama eski sekizli olduğumuz zaman gibi gezemiyorduk, yamaçla ben sağolsun..
Nescafe 3'ü bir arada, ben hala tek başıma
ne tarafa kusuyoruz arkadaşlar
Bıkkınlıkla laptopumu kapatıp sıkıntılı bir şekilde nefes verdim, o kadar çok sıkılmıştım ki habire Yamaçın profiline bakmaktan bile sıkılmıştım, onu o denize gittiğimiz zamandan beri görüşmüyorduk gerçi niye görüşelim ki ayrılmıştık biz..
Derin düşüncelerime ara verip ayağa kalkarken başım dönmüştü kaç saattir dizi izliyorum lan ben kendime gelip odadan çıktım annem bugün erken uyumuştu televizyon odasına geçip kendimi kanepeye attım arada böyle oda değiştirip kendimi yere atıyordum, oda değiştirmek gibisi yok tatil gibi geliyor bana..
Mesaj bildirimiyle telefonumun ekranından baktım 'BU GECE PARTİ VAR DAVETLİSİN:)' görmemle yattığım yerden doğruldum bi mesaj bildirimiyle tekrar baktım, adres verilmişti
Grup adı 4'Lü ;Hilal : Kızlar davet mesajı geldi sizede geldimi
Zeynep : Evet geldi
Elçin : bu partide okulun yarısı olacakmış büyük bir yerde olacak kankslar gidelimmmm
Defne : Bana uyar
Zeynep : Bilmiyorum kalabalık yerleri sevmem
Elçin : Geliyorsun tatlım
Defne : Zeynep gelmezsen küserim
Bakışlarımı yere indirdiğim de düşündüm, bu iki haftam çok sıkıcı geçmişti bence eğlenmeyi hakediyordum.
Zeynep : İyiii tamam geliyorum ne zamanmış
Defne : Yarın saat akşam 9 gibi başlayacakmış
Elçin : Ozaman yarın sizi almaya gelirim çüüs
Ekranın kilidini kapatır kapatmaz odama uçarak dolabımı açtım ne giyinecektim ki ben şimdi, rastgele elime bir kaç kıyafet alıp kendime tuttum, aynaya çevirdiğim de ise gözlerimi kısmış bu işden çok iyi anlıyorum bakışı yapmıştım, dudağımı büzerek kendimi yatağa attım..
Bu partide güzel olmam lazımdı okulun bir çok öğrencisi gelecekti güzel olmalıydım güzel
Diyerek içimden söylendiğim de gözlerimin kapanmasıyla yorganı üstüme attım o kadar uykum vardı ki, saat da geç olmuştu..
Ertesi Gün
Alarmın çalmasıyla yattığım yerden kalkmamla yere popo üstü düşmüştüm, acıyla gözlerimi ovuştururken mayış gözlerle etrafa baktım hala çalan alarmı sinirle uzanıp vurmamla durmuştu, hızlıca ayağa kalkıp saate baktım 2'ydi hayret annem kaldırmamıştı gerçi hafta sonları pek karışmıyordu bana.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin
Teen Fiction17 yaşında ki genç kızın İzmirden İstanbula taşınmasıyla hikayemiz başlar.Kızın tek taraflı ilk kez aşık ve sevdiği olduğu kişi ancak, sevdiği kişiden ilgi görmemesi söz konusu, tabi şuda var ki kızı aslında platonik bir şekilde seven biri de vard...