Vote atmayı unutmayın kansklar :)
Bu Bölüm @Maristempestate ithafendir💜Keyifli okumalar 🌟
***
Yaklaşık 1 hafta geçmiş hiç bu konu hakkında çıtımı çıkarmıyordum, yamaça bile söylememiştim söyleyemezdimde benim yüzümden başına iş açabililirdi.Yattığım yerden elimi komidinin üstünde duran telefonuma uzandım, saat altı buçuk olmuştu yarım saatte hazırlanıp okula gitmem lazımdı gene geç kalıcaktım, tam kalkıcaktımki bildirimlere baktım mesaj varmıydı diye..
Yoktu işte neden bu gerizekalı bana Günaydın mesajları atmıyor hadi onu geçtim geceye kadar konuşuyoruz birkez olsun iyi geceler bile demiyor öküz komple öküz alışmaya çalışacaktım, gözlerimi devirip kalktım sanki görecekmiş gibi, annem çoktan gelmiş uyumuştu o gece işinde çalışıyordu.
Hızla kıyafetlerimi giyinip kahvaltımıda yaptıktan sonra çıkmıştım, kulaklığımı takıp İndila- Mini world şarkısını açıp ardından ellerimi cebime koydum hava esiyordu karışık mevsim yaşıyorduk bi yaz bi kışdı resmen.
Rüzgardan gözüme gelen saçlarımı bıkkınlıkla çekerken sitem edercesine oflayı verdim, kol saatime baktığımda 10 dakikam kalmıştı adımlarımı daha da hızlandırdığımda,
"Bırakayım istersen" diyen tarafa doğru bakıverdim,
Sinsi gülüşüyle bana bakan yamaca kaşlarımı kaldırdım ve durdum oda arabasını durdurup kafasıyla gel işareti yaptı.
Hızla çoktan bitmiş olan şarkıyı kulaklığımı çıkarıp arabaya bindim, ben ona gülümserken o sadece donuk baktığında gözlerimi devirdim.
Ay abi bukadar odun olunmazki insan bi öpücük verirdi bari hoşgeldin aşkım gibisinden ayh anlaşılan ben öğretecektim bunları..
Okula geldiğimizde hiç konuşmamıştık o sustu ben susmuştum, dışardan görende bunlar üvey evlat derlerdi..
Arabadan inip çantamıda sırtıma takacağım sırada hiç okulda tutmadığı elimi tutmuştu anlık bi kalp krizi geçirirken şaşkınlıkla ona baktım ona hala baktığımı farkedince bana dönüp ardından tekrar önüne döndü.
"Ne" dediğinde gülümseyerek, elimizi kaldırdım
"Elimi tuttun ya ondan"
"Tutmuyomuydum zaten"
"Okulda tutmuyordun" dediğimde birşey demeyip kafasını hafif salladı, söyleyecek sözü yokmuydu yani?
Boşverip kapıda duran mert ve tayfası bize doğru bakarken ben gözümü kaçırıyordum, yamaç ise önüne bakıyordu okuldakilerin beşde dördü bize doğru bakarlarken ben utançtan yerin dibine girecektim, ne bakıyorsunuz kardeşim görende acun ılıcalıyla çıkıyorum sanacak yok bu örnek olmadı demedim farzedin..
sonra sünnet
ne tarafa kusuyoruz
tm tm bb
Kapıdan içeri girerken arkadan sanırsam mertin arkadaşları Oo'luyorlardı bana bakılırsa anırıyolardı gibi. Sınıfa girdiğimizde de elini ben bırakmıştım yavaşdan hilalle mete kaynaşıyorlar, aliyle defne atışıyorlar, ozan elçin de yemek yiyorlardı elçin bilerek baklavaları gitsin istiyordu neden mi? Kız bakmasın diye..
Sıraya oturup gelen hocaya ayağa kalkmıştım ve allahın belası matematik dersi başlamıştı.
Help me
Zilin çalmasıyla kafamı kaldırıp mayış gözlerle yamaca baktım hala uyuyordu bütün ders uyumuştuk beraber, benle bugün pek konuşmuyordu daha doğrusu kimseyle konuşmuyordu, birşey vardı ama ne..?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin
Teen Fiction17 yaşında ki genç kızın İzmirden İstanbula taşınmasıyla hikayemiz başlar.Kızın tek taraflı ilk kez aşık ve sevdiği olduğu kişi ancak, sevdiği kişiden ilgi görmemesi söz konusu, tabi şuda var ki kızı aslında platonik bir şekilde seven biri de vard...