100k olma şerefine benden bir kıyak yeni bölüm atam dedim❤️ BÜYÜYORUZ BENİMSLER
Keyifli Okumalar📎
***"Özür dilerim"
"Seni sevdiğim için"
"Hayır!" diyerek yattığım yerden doğrulduğum da annemde içeri dalmıştı.
"Kızım iyi misin?" diyerek ellerini omuzlarıma koyduğunda bende elimi yüzüme koyup saçlarımı geriye doğru attım.
"Ha hiç sadece bir rüya" dediğim de kafasını salladı ve son bakışmasını yapıp çıktı.
"Kötü bir rüya" diye mırıldandım.
3 hafta geçmişti ve her gün bu dediği sözlerle uyanıyordum,bu gün okulun son günüydü tatile giriyorduk, sevinmem yerine daha çok üzülüyordum.
Ayrılmıştık.
Onu göremeyecktim..Her sınıfa girdiğim de onla bakışırdık, şimdi sanki bir yabancıymışız gibiydi ne o tanıyordu beni nede ben, ne o bakıyordu ne de ben..
11'i De böyle bitirmiş olacaktık.
Yattığım yerden doğrulup hızlıca dünki ayarladığım kombinimi üstüme geçirdim, evet dünden hazırdı kombinim okulun son günüydü tabi ki güzel olmalıydım, kombinim o kadar gösterişli değildi daha çok klasikdi her zamankinden.. (Multi)
Üstüme hemen geçirip ellerimi açarak gözlerimi kapadım "Allahım nolur belge alayım nolur Allahım" deyip bütün bildiğim sureleri okuyup ellerimi yüzüme sürüp çantamıda koluma taktıktan sonra odadan çıktım.
"Zeynep inşallah belge alıyorsundur"
hı kesin
"Bilmiyorum" deyip ayakkabılarımıda ayağıma geçirdikten sonra mutfaktan bağırdı.
"Almadan gelme" diyerek uyarıda bulunduğun da iyice dua etmeye başlamıştım. Kapıyı kapatıp merdivenlere yöneldim, dış kapıdanda çıkınca saçlarımı önüme alıp perçemlerimi geriye attım, hava biraz serindi ne sıcak ne soğukdu, ama üşümüştüm deri ceketimi üstüme geçirip kollarımı göğsümde birleştirdim.
Telefonum çaldığın da kimin aradığına baktım Hilaldi "Efendim" diyerek durağa doğru yol aldım, o kadar çok üşeniyordum ki hiç yürüyemezdim bile.
"Nerdesin tatlım" dediğin de durakta durmuştum.
"Duraktayım" dediğim de otobüs geldiğinde binmek için hazırlandım "Hatta şuan otobüsüm geldi birazdan orda olurum" deyip bindim
"Tamamdır canım biz kızlarla bahçede seni bekliyoruz" dediğin de bende oturmuştum
"Beni mi bekliyorsunuz? beklemeyin canım sevgililerinizi bırakmayın" diye tavsiyede bulundum, bu daha çok trip atar gibiydi.
"Aman onlar kalsın biz kıza kıza takılalım azıcık"
"İyi tamam"
"Tamam kapatıyorum" dediği an kapamıştım, o kadar çok başım ağrıyordu ki heryerim sancılıydı.
Otobüsten inip okulun kapısının oraya baktığım da sanırsam 9.sınıflar hepsinin sigara içip kızlara ıslık çaldıklarını görünce "Veletler" diye mırıldandım, kapıdan tam girerken çocuğun biri arkamdan ıslık çalınca sinirle arkama dönüp üstüne doğru yürüdüm ve elimi kaldırdım
"Hayırdır küçük kime yaptın onu" dediğim an biraz irkilmişti, aynı boydaydık maşallah dokuzuncu sınıfa gidiyor ama deve gibi.
"Pardon abla sana yapmamıştım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin
Teen Fiction17 yaşında ki genç kızın İzmirden İstanbula taşınmasıyla hikayemiz başlar.Kızın tek taraflı ilk kez aşık ve sevdiği olduğu kişi ancak, sevdiği kişiden ilgi görmemesi söz konusu, tabi şuda var ki kızı aslında platonik bir şekilde seven biri de vard...