PROLOG

12 1 0
                                    

TUAI ARI AKU?-NO PROBLEM-

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

TUAI ARI AKU?
-NO PROBLEM-

GENRE: PENGERINDU (LOVE)
LANGUAGE: MIX (IBAN, ENGLISH, MALAY)
DIKARANG: ALEXON JOHN (JOHN ALLEN)

BA BILIK BESAI. (RUANG TAMU)

"Mommy enggai meda Rose jadi enggau lelaki tuai nya! Peda nuan umur lelaki nya nyau sama bela enggau umur Daddy nuan nya! Nadai telisih nemu nuan! Ka nuan jadi enggau lelaki baka nya pia Rose?!" Pia ku Melina iya nya indai Rose.

*Telisih (Nadai bida).

Chukup pedis ati Melina maya nya. Sema jaku, nyau ambis anak penemu tudah Melina tu tadi ditabur dikena iya ngelaban jaku peminta ari Rose. Belaya besai seduai iya maya nya.

"Please Mommy. Iya mih lelaki ti chukup manah sereta mentas enggau begulai. Anang meda iya tuai baka nya, Mommy lalu deka ngakim iya nitihka peneka ati Mommy. No! Mommy mesti nerima iya nyadika menantu." Pia ku Rose.

"Menantu?! Hahaha! Anang mimpi nuan deka jadi enggau lelaki baka iya nya Rose. Tuai! Tuai! Enda jera iya tu ku aku. Enti nuan jadi enggau iya, dini Mommy deka ngelalaika mua malu tu?"

"Mommy.. Nadai kebuah nuan deka malu ketegal nya. Nama kebuah Mommy tu tusah amat deka mereti enggau peminta ari Rose? Simple aja nya Mommy. Peda nuan Daddy dih. Okay aja iya. Nadai mayuh jaku agi nya. Enda baka Mommy. Too complicated. Kelalu milih menantu. Tuai salah! Enda gawa ka agi ga salah! Uhhh! Semua nadai ngena ba mata Mommy nya!"

"Ooo.. Udah nemu ngelaban Mommy iya diatu nih.. Enda ngawa nya Rose. Nyema nuan amat-amat udah mutus ati deka jadi enggau lelaki tuai nya, anang nuan ngarapka ati Mommy tu deka nerima iya nya nyadika menantu Mommy ba dalam rumah tu. And.. Siti agi, anang ngarap udah tu ila nuan ulih ngangauka aku Mommy agi. Ninga pending nuan nya Rose!"

"Alaaa.. Mommy.. Please.. Why Mommy? I need him in my life. Please accept him.. Huhuhuhu.."

Enggau sabak-sabak tudah Rose madah ngagai Melina. Tetap mih Melina enda ibuhka peminta ari anak iya Rose nya tadi. Enda lama udah nya, telefon Rose bemunyi.

"Aaa! Tentu nya lelaki tuai nya! Ish! Kapa deka kiruhka lelaki tuai baka iya nya. Manah agi Rose ngiga lelaki bukai ti jauh lebih manah, biak ari iya sereta sama umur enggau Rose."

"Mommy.. Why? Why? Why?"

Melina nyau enggai kiruh agi enggau jaku peminta ari Rose udah nya. Iya lalu ninggalka Rose kediri ti benung nyabak ba bilik besai. Rose maya nya nyau nadai daya agi sepengudah ninga Melina bejaku munyi nya.

Pemuas telefon Rose bemunyi nya tadi, dia dih iya lalu nyaut kangau ari telefon nya.

"Hello. Sayau.. Mommy enda ngasuh tua jadi. Baka ni chara tua deka begulai enggau manah udah tu ila Sayau? Please say something to me Sayau.. Huhuhu."

Tampung cherita tu tau dibacha kita ba Link Page Ensera Pengidup Mensia:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=514587789931814&id=116786543045276

TUAI ARI AKU? -NO PROBLEM-Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt