Kluci byli u mě na pokoji až dokud je sestřička neposlala domů. Když jsme se loučili Yoongi se na mě podíval a dal mi pusu. Usmála jsem se a podívala se na něho. "Opatruj se a kdyby něco napiš mi" Zašeptal mi. Znovu jsem se usmála a přikývla jsem na to že mu dám vědět, kdyby něco. Pak kluci odešli.
V pokoji jsem zůstala jen s mámou. Podívala jsem se na ní a usmála se. Ta se usmívala a pohladila mě po tváři. "Vy mezi sebou něco máte?" Zeptala se mě a já pokrčila rameny. "Já se jen ptám protože Yoongi je hodný kluk i když tak nevypadá" Řekla a usmála se. "Mami?" Zeptala jsem se jí a ona se na mě podívala. "Ano?" Zeptala se mě. "Mě se asi líbí" Řekla jsem jí a sklonila hlavu. "Asi nebo určitě?" Zeptala se mě. "Určitě se mi líbí" Potvrdila jsem ji to. "Tak to je hezký!" Vykřikla máma až jsem se lekla. "Ou promiň" Omluvila se, když viděla jak jsem se lekla. "V pořádku mami" Řekla jsem jí a usmála se. Máma si sedla vedle mě na postel a chytla mě za ruku. Usmála jsem se "Mami mám mu to dát na jevo?" Zeptala jsem se jí. "Pokud seš si jistá že by to mohl být ten praví tak rozhodně" Odpověděla mi a pohladila mě po tváři. Usmála jsem se a přikývla "Tak já mu napíšu" Řekla jsem a vzala si mobil.
Sang:
Ahoj :)
Yoongi:
Ahoj děje se něco?
Sang:
Ne jen se nudím tak jsem si myslela že by jsme si mohli chvíli psát
Yoongi:
Ajo :D Jo klidně si můžeme psát
Sang:
Tak super!
Yoongi:
:)
Sang:
A jak se máš? A co děláš?
Yoongi:
No mám se dobře a teď zrovna ležím v posteli a chystal jsem se spát :D
Sang:
Jej takže já tě ruším?
Yoongi:
Ne! To vůbec neboj
Sang:
Dobře, ale kdyby ti to vadilo tak mi to prosím řekni :(
Yoongi:
Neboj řeknu a nebuď smutná :). Něco ti pošlu jestli chceš?
Sang:
A co?
Yoongi:
Když mi poslal tuhle fotku musela jsem se usmát. Máma se na mě podívala a já ji ju ukázala. "No není nádherný?" Zeptala se mě a já přikývla. "Je a moc" Souhlasila jsem sní.
Yoongi:
Udělal jsem něco špatně?
Sang:
Ne nic si neudělal jen jsem byla na WC: D
Yoongi:
Aha :D :D
Musela jsem se nad tou mojí lží zasmát.
Sang:
Co dělají kluci?"
Yoongi:
Nevím asi už spí
Sang:
Už je pozdě taky by si měl jít spát
Yoongi:
Dobře půjdu, ale zítra si budeme psát ebo se stavím :)
Sang:
Klidně se stav budu moc ráda :)
Yoongi:
Dobře přijdu odpoledne :)
Sang:
Budu čekat
Yoongi:
Tak tedy. Dobrou noc a hezké sny :)
Sang:
Děkuji tobě taky :)
Yoongi:
Děkuji :)
Potom jsem položila mobil na stolek a podívala se na mamku. "Tak co?" Zeptala se mě. Usmála jsem se "Zítra odpoledne přijde" Odpověděla jsem ji. "To je dobře" Usmála se a pohladila mě po tváři. Usmála jsem se "Mami jsem unavená půjdu spát" Řekla jsem ji. "Dobře tak zavři oči a spinkej budu tu u tebe" Řekla a já přikývla. Zavřela jsem oči a odešla do říše snů.
Ahoj tak jsem tu s další kapitolou.
Doufám že se bude líbit.
Omlouvám se za chyby a překlepy v textu.
Komentáře a hvězdičky potěší :)
Chcete, abych sem dávala kolik to má slov???
YOU ARE READING
My jsme dvojčata? (POZASTAVENO)
Fanfiction"Jste si velmi podobní". "Ne to není možné"