Když je měla Sang změřené začala přemýšlet z jakých látek ty kostýmy ušije. "Jak se jmenuješ?" Zeptal se ji černovlásek. Sang se na něho podívala a usmála se. "Sang" Odpověděla mu. "Já jsem Taehyung" Řekl a úsměv ji oplatil. "Já vím vždyť si mi už jméno říkal" Usmála se Sang. Tae se zasmál a Sang taky. "Odpoledne přijdu" Řekl a odešel za klukama. Sang ještě stihla přikývnout a pak se začala věnovat své práci.
Po dvou hodinách měla vybrané látky a promyšlené kdo jakou bude mít. Zrovna se dívala na zápisky a přemýšlela, když ji najednou vyrušil nějaký hlas. Sang se podívala kdo ji to vyrušil. Byl to Tae, který se usmíval. "Co potřebuješ?" Zeptala se ho Sang. "No jdu se podívat jak jsi na tom" Odpověděl ji. "No zatím nijak. Akorát mám vybrané látky" Řekla a podívala se kolem sebe. "Hele, když už si tady tak si ukaž na jednu z látek, který leží tady a já ti pak z toho ušiji ten kostým" Řekla Sang a ukázala mu na látky na stole. Taehyung šel ke stolu a podíval se na ty látky. Sang se na něho podívala. Vybral si přesně tu samou látku, které se Sang líbí. Je to zvláštní moc lidí nemá stejný vkus jako ona.
Když ji Taehyung látku podal chtěl ji něco říct, ale přišel pro něho NamJoon a společně odešli. Sang se dala do práce.
Když byla hotová oddechla si a vydala se domů. Byla hrozně ráda že má jeden kostým za sebou akorát si ho musí ráno Tae zkusit. Jen přemýšlela za jak dlouho to potřebuje. Až příjde Hope mohla by ji pomoct.
Druhý den brzy ráno se Sang vydala do práce, aby si mohla vše nachystat. V BigHitu na chodbě stál Taehyung. Sang k němu přišla a usmála se. "Dobré ráno" Pozdravila ho. "I tobě Sang můj kostým je úžasný děkuji" Řekl ji a usmál se. "Potřebuji, aby sis ho zkusil" Řekla mu a podala mu ho. Tae si oblékl kostým a přišel. Kostým mu úžasně padl takže si Sang oddechla. "Já myslím že dobrý takže žádné úpravy nejsou potřeba" Řekla mu a ještě si ho prohlédla. "To je odobře Sang jen, kdy myslíš že bude zbytek? Brzy náš čeká koncert" Řekl ji. "Zítra semnou přijde kamarátka a pomůže mi jinak, bych řekla že sama, bych to dala tak za 3 týdny" Odpověděla mu Sang. "To je super že to stihnete. Myslím že by šlo domluvit práci i tvé kamarádce" Řekl ji Tae a usmál se. "Zeptám se ji" Řekla mu Sang. "Můžeš si ten kostým sundat" Řekla mu a šla si sednout ke stolu.
Když Tae odešel pustila se do dalšího kostýmu.
Když měla Sang ten kostým u konce někdo ji začal volat. Volala ji Hope. Hned ji to Sang vzala a domluvili si sraz v parku před obchodním centru. Konečně se Hope nastěhuje k Sang.
Když Sang přišla Hope už tam seděla s velkým kufrem v ruce. Sang ji hned objala "Konečně" Řekla ji a usmála se. "Tolik jsem se na tebe těšila Sang" Řekla Hope a objetí ji hned oplatila. "Tak pojď odvedu tě domů a já musím jít zpátky do práce" Řekla Sang. "Ty máš práci? Super taky si musím nějakou najít, aby si mě neživila" Řekla Hope. "Můžu se zeptat u nás" Řekla ji Sang.
Došli domů a Sang hned ukázala Hope její pokoj. "Doufám že se ti tu bude líbit" Řekla ji Sang a Hope hned přikývla.
Ahoj tak tu jsem s další kapitolou.
Doufám že se bude líbit.
Omlouvám se za chyby a překlepy v tetu.
Hvězdičky a komentáře potěší :)
YOU ARE READING
My jsme dvojčata? (POZASTAVENO)
Fanfiction"Jste si velmi podobní". "Ne to není možné"