7.

50 6 0
                                    

Když Sang odešla z dětského domova hned si šla hledat bydlení. Pořád myslela na Hope, co si bez ní těch pár dní počne. Došla k jedné bytovce. Na dveřích měli že je jeden byt volný. Hned šla za domovníkem a zeptala se ho. "A jak by jste platila?" Zeptal se jí. "Hotově hned zítra si najdu práci. a první nájem vám můžu zaplatit hned" Řekla mu. "No dobrý zkusím to s vámi. Budete tu sama?" Zeptal se. "Ne za pár dní se sem nastěhuje i moje kamarádka" Řekla a domovník přikývl. "Dobře" Řekl a podal ji smlouvu. Sang si ji hned přečetla a, když se vším souhlasila podepsala. "Děkuji" Řekl domovník a usmál se. Sang se také usmála. Domovník poté odešel. Sang musela hned napsat Hope. 

********************

Odpoledne se Sang rozhodla že se půjde projít a podívat se po nějaké práci. Chodila a dívala se po výlohách. Usmívala se a procházela se dál. "Škoda že tu semnou není Hope" Řekla jsem jsi pro sebe. Rozhlédla se kolem sebe a uviděla velkou bílou budovu. Rozhodla se že se půjde podívat co to je. 

Když došla k té budově přečetla si název. BigHit Entertaiment. Usmála se a chtěla se otočit, ale do někoho vrazila. "Ježiš omlouvám se!" Vykřikla a sklonila hlavu. "V pořádku. Hledáš něco?" Zeptal se jí kluk s černými vlasy a čtvercovitým úsměvem. "Eh ne jen sem se dívala co je to za budovu Jsem tu poprvé" Řekla mu. "Aha a opravdu nic nehledáš?" Zeptal se znovu. Sang chvíli zaváhala. "No vlastně jo" Řekla a sklonila hlavu. "A co?" Zeptal se a přiblížil se k ní. "No hledám práci" Odpověděla mu a podívala se mu do očí. "No  náhodou tady hledají kostymérku" Řekl a usmál se. "Opravdu?" Zeptala se a usmála se. Kluk přikývl. "Děkuji moc hned to zkusím" Řekla. "To je dobře" Řekl kluk a podíval se na hodinky. "No nic už musím jít snad se ještě uvidíme" Řekl a rozešel se za budovu. Usmála se a podívala se na hlavní dveře. Rozešla se tam. 

Ahoj tak tu jsem s další kapitolou. 

Doufám že se bude líbit. 

Omlouvám se za chyby a překlepy v textu. 

Hvězdičky a komentáře potěší :) 

My jsme dvojčata? (POZASTAVENO)Where stories live. Discover now