Hned se rozešla do vnitř. Objevila se u recepce. "Dobrý den" Pozdravila Sang paní, která seděla za pultem. Paní se na ní podívala. "Dobrý den potřebujete něco?" Zeptala se a stoupla si. "Ano zjistila jsem že tu prý scháníte maskérku" Řekla s nadějí. Recepční se usmála a začala něco hledat. "Ano místo je ještě volné" Řekla a podala ji nějaké papíry. Sang si je vzala a začala si je číst. "Pojďte semnou za ředitelem" Řekla paní a rozešla se. Sang ji následovala.
Když došli před kancelář a recepční zaklepala na dveře. Ozvalo se dále a recepční vešla do vnitř. "Pane řediteli máme tu zájemkyni o to místo maskérky pro BTS" Řekla. "Dobrá tak ji sem puste" Řekl a recepční pro Sang přišla na chodbu. Sang se nadechla a vešla do kanceláře. "Dobrý den" Pozdravila a usmála se. "Dobrý den posaďte se" Řekl ředitel a ukázal na židli před pracovním stolem. Sang si sedla a podívala se na ředitele.
********************
Po rozhovoru Sang byla přijata. "Tak budu s vámi počítat už zítra" Řekl ředitel a Sang přikývla. "Dobře děkuji moc" Řekla a usmála se. " Zítra kolem sedmé tady" Řekl a Sang znovu přikývla. Rozloučili se a Sang odešla.
Když Sang vyšla z budovy oddychla si a jen pro sebe se usmála. "To šlo rychle" Řekla si a vydala se domů. Cestou volala Hope. Zdělila ji že si našla bydlení a že má pro ni tajemství, které ji řekne až bude s ní.
Ahoj dnes je tu druhá kapitola možná přijdu ještě s třetí.
Doufám že se bude líbit.
Omlouvám se za chyby a překlepy v textu.
Hvězdičky a komentáře potěší :)
YOU ARE READING
My jsme dvojčata? (POZASTAVENO)
Fanfiction"Jste si velmi podobní". "Ne to není možné"