6.

53 6 1
                                    

Ráno se Sang probudila a protáhla se. Podívala se na Hope, která pořád spala. Usmála se a pousmála se. Sang vstala a šla do koupelny. Umyla se a udělala hygienu. 

Když jsem přišla do pokoje Hope už byla vzhůru. "Dobré ráno" Řekla Sang smutně. "Dobré" Řekla Hope a usmála se. Sang si povzdychla a sedla si na postel. "Ale no tak zlatíčko za 4 dny se znovu sejdeme" Řekla Hope a sedla si k ní. "Já vím, ale já se bojím od malička jsem nebyla sama" Řekla Sang smutně a sklonila hlavu. 

Do pokoje přišla vychovatelka. "Dobré ráno dívky" Pozdravila je a usmála se. "Dobré" Řekli holky a podívali se na ní. "Sang jsi připravená?" Zeptala se ji a Sang přikývla. "Tak pojď" Řekla a rozešla se. Sang se podívala na Hope a stekli ji slzy. Hope ji je utřela a objala ji. "Neboj se budu na tebe myslet a budeme si psát ano?" Zeptala se ji a Sang hned přikývla. "Sang pojď už!" Křikla vychovatelka. "Tak já už půjdu" Řekla Sang a vzala si tašku. Hope šla sní. Dole se naposledy objali. "Budeš mi chybět" Řekla Hope. "Ty mě taky" Řekla Sang a podívala se na vychovatelku,která ji podívala obálku s penězi. Sang si ji vzala a poděkovala. "Hodně štěstí" Řekla vychovatelka a usmála se. 

Ahoj jsem tu s další kapitolou. 

Doufám že se bude líbit. 

Omlouvám se za chyby a překlepy v textu. 

Komentáře a hvězdičky potěší :) 


My jsme dvojčata? (POZASTAVENO)Where stories live. Discover now