Dorazili jsme do nemocnice a hned mě vytáhli ze sanitky a utíkali semnou do vnitř. Utíkali semnou do ambulance a mámu nechali venku na chodbě.
Pohled Taehyungs.
Když máma se Sang odjeli se sanitkou jsem se podíval ná tátu a ten mi pokynul, abych nastoupil do auta. Já tak hned udělal. Vzal jsem si mobil a napsal klukům, aby dovezli Hope do nemocnice. Ti odepsali že už jsou na cestě.
Když jsme dojeli do nemocnice a šli jsme do vnitř. Na chodbě stála máma. Došli jsme k ní a táta ji objal a začal ji uklidňovat.
Z ambulance vyšel doktor a přel k nám. Podívali jsme se na něho. "Jak je na tom?" Zeptala se ho máma. "Slečna Kim má akutní zánět slepého střeva takže ji musíme operovat co nejrychleji" Řekl. "Dobře a bude v pořádku?" Zeptala se ho. "Určitě ano, ale už mě omluvte musím jít operovat" Poklonil se a odešel.
****************
Už tu čekáme hodinu a pořád nemámě žádné zprávy o Sang. Mezitím přijeli kluci s Hope. Všichni jsme měli strach, ale nejvíc asi rodiče. Táta mámu pořád uklidňoval že všechno bude dobré a kluci zase ukliňovali Hope. Já se pořád díval na místo kudy odešel doktor a čekal jesli se vrátí.
Uběhla další hodina a za námi přišla sestra. Všichni jsme se na ní podívali. "Vy jste příbuzní slečny Kim?" Zeptala se. "Ano my jsme její rodiče" Řekla máma a táta hned přikývl. "Dobře. Vaše dcera je po operaci, která se trochu zkonplikovala, ale už je v pořádku zachvíli ji přivezou na JIPKU, aby byla pod dohledem" Řekla a naši se na sebe podívali. "A budeme moct za ní?" Zeptal se táta. "Jistě hned jak ji přivezou tak pro vás přijdou" Řekla a usmála se.
Po chvíli pro rodiče přišla další sestra. "Můžete jít za dcerou" Řekla a rodiče se usmáli. Rodiče se rozešli se sestrou za Sang. Podíval jsem se na ně a pousmál jsem se. Sedl jsem si na židli a dál čekal. "Tae neboj Sang bude v pořádku" Řekla Hope a sedla si na židli vedle mě. Pousmál jsem se a podíval se na ní. "Já vím, ale strach tam pořád je" Řekl jsem a ona přikývla. "Vím. Mám to stejné" Řekla a povzdychla si.
Ahoj jsem tu s další kapitolou.
Snad se bude líbit.
Omlouvám se za chyby a překlepy v tetu.
Komentáře a hvězdičky potěší :)
YOU ARE READING
My jsme dvojčata? (POZASTAVENO)
Fanfiction"Jste si velmi podobní". "Ne to není možné"