Před 20 lety.
"Gratuluji vám narodili se vám krásná dvojčátka" Oznámil panu Kimovi pan doktor. Pan Kim, byl štěstím bez sebe okamžitě šel za svojí ženou, která držela v rukou dva spící uzlíčky. Jeden měl růžovou mašličku a druhý modrý. Což naznačuje že je to holka a kluk. "Jsem tak šťastný" Řekl ji a políbil ji na rty. Manželka se usmála a podívala se na ty dva uzlíčky. "Jsou tak krásné" Řekla. "Jak se budou jmenovat?" Zeptal se jí pan Kim. "Co takhle Kim Sang a Kim Taehyung?" Zeptala se ho paní Kim. "To se mi líbí" Řekl a usmál se. Paní Kim mu podala uzlíček, který byl svázaný růžovou stužkou. Což znamená že to je Sang. "Nikdy se ti nic nestane holčičko moje" Řekl k miminku a políbil ho na čelo.
Uběhlo pár dnů a paní Kim s miminkama šla domů. Vše probíhalo v pořádku. Zrovna je paní Kim dokrmila a položila na deku na zemi. Začala si s nimi hrát, ale ne na dlouho protože přišla chůva. "Hlavně na ně dávej pozor nikdy je nepouštěj z očí rozumíš?" Řekla ji a chůva přikývla. "Rozumím paní" Odpověděla ji a pousmála se. Paní Kim je pomalu oblékla a položila do kočárku. Dala jim do pusinek dudlíka a pohladila je po tvářičce. Nevěděla co se po chvíli stane. Nevěděla že malou Sang vidí naposledy.
Snad se bude kapitola líbit.
Omlouvám se za chyby v textu.
Komentáře a hvězdičky potěší :)
YOU ARE READING
My jsme dvojčata? (POZASTAVENO)
Fanfiction"Jste si velmi podobní". "Ne to není možné"