17.

14 2 1
                                    

Pohled Yoongiho. 

Když jsme odešli z nemocnice a dorazili jsme domů tak mi zazvonil mobil, který oznamoval novou sms. Podíval jsem se kdo mi píše. Byla to Sang. Usmál jsem se a rychle běžel do pokoje. Kluci se na mě podívali, ale já je nevnímal. Ano Sang se mi hodně líbí a také jsem se oni hodně bál. Chci ji chránit a mít ji jen pro sebe. 

Psali jsme si asi půl hodiny. Byl jsem rád že je v pořádku. Sang mi napsala že jde spát musel jsem jí popřát dobrou noc a musel se pro sebe usmát. Položil jsem mobil na noční stolek a šel jsem se umýt. 

Na chodbě byl zrovna Taehyung. Pozdravil jsem ho a usmál se. "Co se tak culíš?" Zeptal se mě. Tae. Podíval jsem se na něho "Neculím se" Odpověděl jsem a šel pomalu ke koupelně. "Ale jo culíš" Zasmál se. Já se jen uchechtl a vešel do koupelny, kde jsem se zamkl. Přišel jsem k umyvadlu a podíval se na sebe do zrcadla. Musel jsem se sám na sebe usmát. Pak jsem se začal vislékat a vešel do sprchy. 

Pořád jsem myslel na Sang. V  koupelně jsem byl asi půl hodiny. Pak jsem šel do pokoje, kde jsem si lehl do postele a po chvíli usnul. 

Pohled Taehyunga. 

Když jsme dojeli domů Yoongi šel hned do pokoje. Celou cestu se usmíval což u něho bylo vzácné ho takhle vidět. Podíval jsem se na kluky jestli si toho všimli. Kluci se také divily že šel hned do pokoje aniž, by něco řekl. Pokrčil jsem nad tím rameny a šel se najíst měl jsem docela hlad. Jin celou dobu chystal jídlo. Přišel jsem do kuchyně a pozdravil ho. "Ahoj" Pozdravil jsem ho a šel si nalít vodu. "Ahoj" Opětoval mi pozdrav a dál vařil. "Jine můžu se na něco zeptat?" Podíval jsem se na něho. "Jo jistě" Řekl a podíval se na mě. "Nechová se Yoongi divně?" Zeptal jsem se ho. "Asi jo" Odpověděl mi.



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 26, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My jsme dvojčata? (POZASTAVENO)Where stories live. Discover now