Uběhlo 18 let. Sang už bude za měsíc 18 let. Mezitím si v dětském domově našla nejlepší kamarádku Hope. Byla to nerozlučná dvojka. Dělali všechno společně a nikdy se nehádali. "Sang jak se těšíš na své narozeniny?" Zeptala se ji Hope. Sang, která seděla na posteli a četla si knížku se na ní podívala. "Já ani nevím, někdy mám pocit jako, kdyby mi chyběla půlka mého já" Odpověděla ji. Hope se na ní podívala a sedla si k ní. "Pořád máš ten divný pocit?" Zeptala se ji a Sang přikývla. Hope ji objala. "Neboj se však se ho někdy společně zbavíme" Řekla a pohladila ji po zádech. Sang se usmála a zabořila hlavu do jejího ramene. Hope ji nepřestávala hladit.
Po chvíli ji Hope pustila a podívala se na ní. Sang navázala oční kontakt a také se usmála. "Neboj se" Řekla a pohladila ji po tváři. Sang se ještě víc usmála. "Jsem ráda že jsi má nejlepší kamarádka" Řekla ji. Hope se rozzářili oči a usmála se ještě víc. "Holky oběd!" zakřičela na ně vychovatelka pod schody. "Už jdeme" Řekli holky naráz. Holky došli do jídelny, kde už byli ostatní děti. Holky si stoupli do fronty na polévku.
Když ji dostali šli si sednou na volná místa, která byla naproti sobě. Začali jíst a potichu si povídat. "Dívky u jídla se nemluví" Napomenula je vychovatelka. "Omlouváme se" Řekli holky naráz a začali mlčky jíst. "Sang po obědě ti ukážu mojí nejlepší skupinu, kterou jsem našla" Pošeptala ji Hope. Sang hned přikývla. "A je to klučičí skupina?" Zeptala se ji. "Ano" Odpověděla Hope.
Po obědě šli holky do pokoje a Hope si hned vzala svůj telefon. Sice, byl z druhé ruky, ale fungoval. "A jak se ta skupina jmenuje?" Zeptala se ji Sang. "BTS" Řekla Hope a ukázala ji fotku. Sang si vzala mobil do ruky a podívala se na kluky pořádně. "A jména?" Zeptala se Sang znovu. "Kim NamJoon, Kim Seok Jin, Jung Hosek, Min Yoongi, Park Jimin, Kim Taehyung, Jeon JungKook" Řekla a usmála se. Sang se usmála. "A kdo je kdo?" Zeptala se znovu. Hope ji ukázala jednotlivé členy. Sang se podívala na jednoho znich a to právě na Taehyunga. "Na koho se to koukáš?"Zeptala se ji po chvíli Hope. Sang sebou škubla a podívala se na ní. "Co?" Zeptala se ji. "Na koho si se koukala?" Zeptala se ji Hope znovu. Sang ukázala prsten na toho kluka. "To je Tae" Řekla a usmála se. "Je ti hodně podobný" Řekla a podívala se na Sang a pak zase na Taeho. "To ani ne on je hezčí" Řekla Sang a usmála se.
Ahoj tak jsem tu s další kapitolou.
Snad se vám bude líbit.
Omlouvám se za chyby a překlepy v textu.
Hvězdičky a komentáře potěší :)
YOU ARE READING
My jsme dvojčata? (POZASTAVENO)
Fanfiction"Jste si velmi podobní". "Ne to není možné"