Druhý den se Sang probudila velmi brzy protože venku byla ještě tma. Nemohla se dočkat do nové práce. Protáhla se a posadila se. Protřela si ospalé oči a pak se rozešla do koupelny. Udělala ranní hygienu a oblékla si pěkné oblečení. Poté se šla na snídat. Měla ještě půl hodiny. Proto se rozhodla že si zajde ještě koupit nějaké jídlo do práce. Vzala si věci a šla se obléct a obout. Poté se vydala do práce.
Když došla do obchodu hned se mezi dveřmi srazila s tím klukem ze včerejška. "Je ahoj tak jak si včera dopadla?" Zeptal se ji. Sang se usmála. "Ahoj jo dobře vzali mě a dnes nastupuji" Odpověděla mu. "Tak to je super možná se uvidíme" Řekl kluk a odešel. Sang se za ním podívala. "Jak to myslel že se možná uvidíme" Řekla si sama sobě a přitom pokrčila rameny a rozešla si koupit to jídlo a pití.
Když přišla do práce recepční ji ukázala, kde bude pracovat. Pak ji řekla jaká práce ji čeká a jak to tam chodí. Sang ji poděkovala a sedla si na své místo. "Za chvíli za vámi přijdou kluci potřebujou udělat kostýmy na noví videoklip" Řekla recepční a Sang přikývla. Recepční odešla a Sang se podívala, kde co má. "No snad to tu zvládnu" Řekla si pro sebe a sedla si na židli u šicího stroje.
Po chvíli přišla nějaká skupinka kluků. Sang se na ně podívala a stoupla si. "Dobrý den vy budete ta nová kostymérka že?" Zeptal se jeden z nich a Sang přikývla. "Už to tak bude" Odpověděla. "Tak mi jsme skupina BTS" Řekl. Sang si je prohlédla od hlavy až k patě nemohla uvěřit že právě pro ně bude dělat kostýmy. "Tak máte nějaké představy jak by měli vaše kostýmy vypadat?" Zeptala se jich a vzala si metr. "No bude to videoklip pro píseň Fake Love. takže něco tmavého" Řekl ten nejmenší z nich. Sang přikývla. "Dobře" Řekla Sang. "Tak teď si vás změřím" Řekla a kluci přikývli. Sang si připravila blog s tužkou a roztáhla si metr. "Tak kdo půjde první?" Zeptala se jich. Přišel k ní ten nejmenší. "Budu potřebovat vaše jména, abych si to nepletla" Řekla jim. "Jsem Jimin. Park Jimin" Řekl kluk před ní. Sang přikývla a napsala si jeho jméno do bloku.
Když na Sang čekal poslední člen pořádně se na něho podívala. Ten se usmál a přistoupil k ní. "Neviděli jsme se někdy?" Zeptala se ho Sang. "Už dvakrát" Odpověděl ji a zasmál se. "To ty si mi řekl ať jdu sem? A pak jsme se potkali v tom obchodě" Řekla a on přikývl. "Tak to ti děkuji" Poděkovala mu a začala ho měřit.
Ahoj tak tu jsem s další kapitolou.
Doufám že se bude líbit.
Za chyby a překlepy v textu se omlouvám.
Komentáře a hvězdičky potěší :)
YOU ARE READING
My jsme dvojčata? (POZASTAVENO)
Fanfiction"Jste si velmi podobní". "Ne to není možné"