2.

57 6 1
                                    

Chůva šla s dvojčátky na procházku. Šla kolem obchodu a rozhodla se že si půjde koupit něco k pití. Nechala kočárek před obchodem a odešla. Taehyung se probudil a začal plakat, ale niko si ho nevšímal. 

Po chvíli se chůva vrátila a Tae pořád plakal. Když se podívala do kočárku vyděšeně vykřikla. Sang v kočárku nebyla. Chůva začala panikařit a běžela do vnitř obchodu, kde se ptala prodavače jestli neviděl kdo byl u kočárku. Ten ji řekl že mu je to líto že nikoho neviděl že měl zrovna zákazníky. Chůva hned zavolala paní Kim. Ta přijela na místo i s panem Kimem. Oba se báli a chtěli vysvětlení. Chůva ji řeka že si šla jen koupit pití a hned se vrátila, ale oni ji to nevěřili. Hned se rozjelo pátrání chůva musela podat vysvětlení na policejní stanici. Rodiče Sang prožívali veliký strach. Vždy, když jim někdo volal báli se že jim policie řeknou ty nejhorší zprávy. 

Uběhlo pár dní a Sang se pořád nenašla, ale pátrání probíhalo dál. Dokonce policie po prosila veřejnost, aby jim pomohli. "Co když už se nevrátí?" Zeptala se paní Kim svého manžela. "Co když ji někdo ublížil" Řekla a podívala se na spícího Taeho, který spal v postýlce. "Na tohle ani nemysli" Řekl ji manžel a objal ji kolem pasu. "Určitě ji jednoho dne zase uvidíme" Řekl a dal ji polibek do vlasů. Paní Kim se pousmála a také ho objala. Oba dva po chvíli usnuli. 

Takže je tu další kapitola. 

Snad se bude líbit. 

Omlouvám se za chyby a překlepy v textech. 

Komentáře a hvězdičky potěší :)

My jsme dvojčata? (POZASTAVENO)Where stories live. Discover now