15.

22 2 0
                                    

Pohled Sang. 

Probudila jsem se ráno. Pohla jsem se, ale pak jsem sykla bolestí. Někdo mě chytil za ruku. Podívala jsem se, kdo to byl. Byl to Taehyung. Usmála jsem se. "Jak ti je?" Zeptal se mě. "Bolí to" Odpověděla jsem a položila ruku na místo. "To je po té operaci, ale bude to dobré věř mi" Řekl mi a usmál se. Přikývla jsem a pousmála se. Podívala jsem se na mámu, která spala na židli. Chytla jsem jí za ruku a usmála se. Ona pohla hlavou a otevřela oči. Podívala se na mě a já se na ní usmála a ona mi úsměv oplatila. "Sang jak ti je:" Zeptala se mě hned, když mě uviděla. "Je mi dobře jen to ještě trochu bolí" Odpověděla jsem jí. "To je dobře. Neboj vše bude v pořádku" Řekla a pohladila mě ve vlasech. Usmála jsem se a přikývla jsem. 

Do pokoje přišla sestra, která mi změřila teplotu a zeptala se mě jestli mě něco bolí. Odpověděla jsem jí že jen trochu tam po operaci. Odpověděla mi že je to v pořádku, ale jestli chci tak mi dá prášek proti bolesti. Řekla jsem jí že nechci. Ona se usmála a odešla. Podívala jsem se na mámu s Tae. Oni se usmáli a já musela taky. "Kde jsou kluci?" Zeptala jsem se Taeho. "Na chodbě nechtěli odejít" Odpověděl mi a usmál se. "Je tam i Yoongi?" Zeptala jsem se ho a on přikývl. "Mám je zavolat?" Zeptal se mě. "Jasně" Odpověděla jsem. Tae je šel zavolat. Podívala jsem se na mámu, která se usmívala. Chytila jsem jí za ruku a stiskla ji ju. Máma se probudila a podívala se na mě. Usmála jsem se. Ona se usmála taky. "Jak ti je?" Zeptala se mě. "Je mi dobře mami" Odpověděla jsem jí a usmála se. "To je dobře" Řekla a pohladila mě po tváři. Usmála jsem se. 

Do pokoje přišel Tae s klukama. Obě jsme se na ně podívali. "Ahoj" Pozdravili nás společně. Usmála jsem se. "Jak ti je?" Zeptal se mě Yoongi. Usmála jsem se "Je mi dobře" Odpověděla jsem mu. "To je dobře a pořád to bolí?" Zeptal se mě znovu. "Už tolik ne" Znovu jsem mu odpověděla. "To je dobře bál jsem se o tebe. Usmála jsem se a mírně jsem s červenala. Yoongi se usmál a chytil mě za ruku. Usmála jsem se ještě víc. 

Ahoj tak je tu další kapitola.

Doufám že se vám bude líbit :)

Komentáře a hvězdičky potěší :)

Omlouvám se za chyby a překlepy v textu. 



My jsme dvojčata? (POZASTAVENO)Where stories live. Discover now