Pohled Sang.
Když jsem se začala probouzet všude kolem mě něco pípalo. Na pravé ruce jsem ucítila dotek a poté na mě někdo začal mluvit. Pootevřela jsem oči a podívala jsem se směrem odkud se ten hlas ozývá. Uviděla jsem postavu s dlouhými vlasy, jak na mě mluví. Poznala jsem mámu. "Sang slyšíš mě?" Zeptala se mě a já lehce přikývla. Máma se usmála a podívala se na muže, který byl táta. "Co se stalo?" Zeptala jsem se zmateně. "Měla jsi akutní zánět slepého střeva a teď jsi po operaci" Vysvětlila mi máma. Lehce jsem přikývla a zavřela jsem oči, byla jsem pořád unavená. "Prospi se. Musíš teď hodně odpočívat" Řekla máma a pohladila mě po tváři. Přikývla jsem a znovu oči zavřela. Začala jsem usínat, ale probudili mě dveře, které se otevřeli a pak zase zavřeli. Otevřela jsem oči a uviděla jsem Taeho, který stál naproti mé posteli. Pousmála jsem se a znovu zavřela oči. Konečně jsem usnula.
Pohled Taehyunga.
Když naši odešli za Sang, byl jsem na chodbě s klukama a Hope. Podíval jsem se na Yoongiho, který byl celkem vyděšený. "Sugo co je?" Zeptal jsem se ho a on sebou cukl. Nejspíše nevnímal. Podíval se na mě a pousmál se. "Co je s tebou jsi nějaký nervozní" Řekl jsem. "Jen mám strach o Sang jako každý jiný" Odpověděl. Přikývl jsem, ale já mu to nevěřil. Už dlouho jsem ho pozoroval jak se na Sang dívá. Myslím si že ji má rád,ale víc rád než jako kamarádku.
Po chvíli jsem se rozhodl jít se podívat na Sang. Šel jsem ke dveřím od pokoje a pomalu chytl za kliku. Otevřel jsem dveře a uviděl Sang jak usíná, ale ona otevřela oči a podívala se na mě. Usmál jsem se. Sang oči znovu zavřela a asi usnula. Přišel jsem k mámě a zeptal se ji jak ji je. "Je na tom dobře jen teď potřebuje odpočívat" Odpověděla mi a usmála se. Přikývl jsem a podíval se na spící Sang.
Ahoj tak jsem tu s další kapitolou.
Snad se bude líbit.
Omlouvám se za chyby a překlepy v textu.
komentáře a hvězdičky potěší :)
YOU ARE READING
My jsme dvojčata? (POZASTAVENO)
Fanfiction"Jste si velmi podobní". "Ne to není možné"