5.

52 5 1
                                    

Nastali narozeniny Sang. Už odrána je Sang, ale nervozní protože ví že je to poslední den v dětském domově a že musí na pár dní opustit Hope. Seděla na posteli a smutně se dívala z okna. "Sang copak?" Zeptala se ji vychovatelka. "Dnes tu jsem naposledy" Řekla ji smutně. Vychovatelka si povzdychla a posadila se vedle ni.  Sang se na ní podívala. "Neboj se dostaneš nějaké peníze" Řekla a objala ji. Sang se pousmála. "Ale to mi nezajistí život" Řekla. "Já vím" Řekla smutně vychovatelka. 

Večer si Sang balila věci. Hope seděla na její posteli a dívala se na ní. "Kam půjdeš?" Zeptala se ji. Sang se na ní podívala. "To ještě nevím, snad si najdu nějaký byteček" Odpověděla ji smutně. Hope se pousmála. "Budeš mi chyět" Řekla. "Ty mě taky Hope, ale neboj za 5 dní se zase uvidíme" Řekla ji Sang a usmála se. "To doufám". "Děvčata je čas jít spát" Řekla vychovatelka, která přišla do pokoje. Holky přikývli na souhlas a vychovatelka odešla. "Hned ráno odcházím" Řekla Sang smutně a tašku s věcima položila na zem vedle postele. Hope šla na svojí postel. Sang si lehla a podívala se na postel Hope, která už taky ležela. "Hope já asi neusnu" Řekla Sang. Hope se na ní podívala. "Ale usneš" Řekla a usmála se. 

Ahoj tak tu jsem s další kapitolou. 

Snad se bude líbit. 

Omlouvám se za chyby a překlepy v textu. 

Hvězdičky a komentáře potěší :)  

My jsme dvojčata? (POZASTAVENO)Where stories live. Discover now