Hej jestem Rose i mam 16 lat.
w sumie jestem zwykłą nastolatką więc nie będę się zbytnio opisywać. Moi rodzice ciągle pracują, praktycznie ZAWSZE nie mają dla mnie czasu więc często siedzę na mediach społecznościowych bo to akurat dodaje mi otuchy. Jeśli chodzi o seriale, filmy itd. UWIELBIAM JE OGLĄDAĆ a szczególnie serial „Stranger Things" poleciła mi go Emma *moja bestie* czasem naprawdę żałuje ze obejrzałam ten serial. Pewnie się domyślacie ze mam ogromna obsesje na punkcie Finna, jest to aktor który gra jedną z głównych postaci, ale już nie przedłużam.
6.45
Obudził mnie budzik, najgorsze co może być, włączyłam drzemkę potem kolejna, ale na 3 już postanowilam wstać.
Ubrałam mom jeansy krótki top i wzięłam torebkę. Pewnym krokiem zeszłam na dol oczywiście jak możecie się domyślać, mama wraz z tata byli w pracy, jak zwykle.
Postanowiłam ze dziś nie zjem śniadania ponieważ dostało mi 20 minut do dzwonka w tym 15 minut drogi.Gdy weszłam do szkoły był totalny szum, pełno lasek piszczało i krzyczało, aż odechciało mi się być w tej szkole, zapytałam Emmy co się dzieje bo ona jak zwykle jest w szkole przynajmniej 30 minut przed lekcja.
- Emma powiesz mi co tu się 0dpierdl@?
- Okej..błagam tylko nie panikuj dobrze?
- Okej, okej.. ale- to coś poważnego?!
- Nie, skąd poprostu ty możesz nawet przez to zemdleć hah
- Aż tak?
- Uwierz ze tak
- Dobra wiec oco chodzi, jestem przygotowana - powiedziałam szokowania do Emmy
- Wiesz...twój FINNEK będzie chodził z nami do szkoły w właściwie klasy
- CO?!
Zamurowało mnie, Emma nigdy nie lubiła żartów oraz nigdy nie żartowała, w takim razie.. Finn Wolfhard będzie chodził ze mna do klasy?!
miałam zapytać Emme o szczegóły ale zadzwonił ten beznadziejny dzwonek, weszłam do klasy bardzo podekscytowana ale starałam się tego nie okazywać żeby nie wyjść na
„psycho fankę".
Nauczycielka- witam klasę! Dzisiaj jak możecie się domyślać doszedł do nas nowy uczeń, Prosze zachowywać się w stosunku do niego normalnie oraz zachować jego prywatność, prosze wejdź Finn.
Po chwili do klasy wszedl Finn dosłownie!
FINN WOLFHARD
moje serce zaczęło bić jak szalone, ledwo się powstrzymałam od wstania z ławki i uściskania go.
Finn odrazu popatrzył się na mnie, oczywiście jak ja musiałam się zarumienić, wyglądałam jak burak. Ale nie mogłam napatrzeć się na jego piekne brązowe oczy...Pierwszy rozdział za nami, mamy nadzieje że zostaniecie z nami na dluzej btw 392 słowa ✨
CZYTASZ
I don't want to lose you again... || F.W
Teen Fiction17- letnia Rose Smith zakochuje się w sławnym 18- letnim Finnie Wolfhardzie, ich znajomość przypomina związek, ale czy Finn odwzajemnia jej uczucia?