11

204 6 7
                                    

POV ROSE

Rano Finn obudził się przede mną, bo około 7:00 zatem ja o 8:00. Gdy się obudziłam, otworzyłam powoli oczy i ujrzałam Finna siedzącego na krześle przede mną.

- Oo hej Rosie, jak ci się spało? Dobrze się czujesz? - Powiedział swoim słodkim głosem.

- Hej - powiedziałam śmiejąc się pod nosem, - tak, tak wszystko dobrze.

Finn zaczął coś mówić gdy nagle przerwała mu Emma.

Byłam totalnie zdziwiona, że Emma przywita mnie z takim zmartwieniem i troską, przybiegla do mnie i mnie przytuliła, a ja to odwzajemniłam. Poczułam ulgę bo najprawdopodobniej odzyskałam swoją najlepszą przyjaciółkę. Emma poprosiła Finna, czy mógł by na chwilę wyjść. Oczywiście Finn się zgodził i wyszedł. Emma złapała mnie za rękę i zaczęła mnie przepraszać. Powiedziała że jak to jej na mnie zależy i, że mnie okropnie przeprasza, że zachowała się głupio itp. Ja oczywiście jej wybaczyłam i zaczęłyśmy sobie opowiadać o wszystkim co się działo jak nie byłyśmy best friends. Po jakimś czasie mogłam już wyjść ze szpitala. Byłam bardzo szczęśliwa ze odzyskałam osobę na której mi bardzo zależy, w sumie to dwie, bo Emma też, jeszcze bardzo bym chciała, żeby rodzice przy mnie byli...

Finn mnie zawiózł autem do domu
(zrobił prawo jazdy) I powiedział że on niestety musi iść do domu bo jedzie do dziadka
i jakbym czegoś potrzebowała to żebym do niego zadzwoniła. Ta wiadomość trochę mnie zdziwiła. Przecież dopiero do domu wróciłam, ale postanowiłam nie robić z tego czegoś wielkiego bo dopiero się pogodziliśmy i nie chciałam, żeby znowu nasz związek się rozpadł. Poszłam na górę i się rozpakowałam, umyłam się, ubrałam się w piżamę i poszłam na dół sobie zrobić kolację bo była 21. Nagle usłyszałam dzwonek do drzwi. Trochę się przestraszyłam, bo kto to mógł być? Finn pojechał do dziadka, moi rodzice są w pracy..

- Może Emma? - Powiedziałam sama do siebie.

Trochę się bałam bo było już puźno, ale poszłam otworzyć drzwi, i tak jak myślałam, była to Emma. Niespodziewanie rzuciła się na mnie i.. pocałowała mnie, ja ją szybko odepchnęłam. Byłam sfrustrowana, zaskoczona, przerażona, nie umiem opisać wszystkiego co czułam. Byłam na nią okropnie zła.. wiedziała że mam chłopaka a ona mnie całuje?

Ja nie mam pojęcia czemu to takie krótkie ale wam obiecuje ze będzie dużo rozdziałów ☺️

I don't want to lose you again... || F.WOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz