12

192 7 3
                                    

Jak ja odetchnęłam to modliłam się tylko żeby Finn tego nie widzial spojrzałam za nia i stał tam- Finn upuścił  swoje zakupy na moje nieszczęście szedł do domu gdy tylko go zobaczyłam miałam łzy w oczach znów nasz związek się zepsuje? Cały czas zadawałam sobie to pytanie szybko zamknęłam drzwi od domu nie zwracając uwagi na Emme, szybko poleciałam do swojego pokoju i schowałam się pod kocykiem wmawiając sobie ze finn niczego nie widział.

Gdy spojrzałam przez okno zauważyłam ze finna już nie było zostawił swoje zakupy mogłam zauważyć ze były to czekoladki i jakieś kwiatki nie widziałam dokładnie.. przyszło mi powiadomienie na tel spojrzałam na niego pisała do mnie emma rzeczy typu ,,dawno mi się podobałas zerwij z Finnem i bądź ze mną" rzuciłam telefonem i zaczęłam bardziej płakać. Po kilku minutach wzięłam się w garść i napisałam wyjaśnienia do finna byłam pewna ze nie odczyta jednak odczytał..

Finnuś ❤️: Rosie wierze ci i nie chce cie stracić Poprostu gdy ciebie zobaczyłem całująca się jeszcze z Emmą byłem w szoku.

Rosie 🥺💖: może chcesz do mnie przyjść? dość słabo się czuje

Finnuś ❤️: jasne kochanie już lece ❤️

Byłam szczęśliwa ze Finn mi wybaczył i ze możemy znów być razem, bez żadnych przeszkód. Po czasie Finn przyszedł, oraz wręczył mi róże i dał czekoladki, pocałowaliśmy się i zaprosiłam go do mojego pokoju. Kontynuowaliśmy oglądanie horroru tego co kiedyś oglądaliśmy.
- Finnek?
- Tak?
- Pomyślałam o tym czy może chciałbyś się do mnie wprowadzić na jakiś czas?
- z chęcią - odpowiedział
- super, naprawdę mi ciebie brakowało przez ten czas
- Mi ciebie tez, niewiem jak mogłem do ciebie nie pisać przez tydzień i wiesz co?
- hmm?
- Moi przyjaciele z planu jutro przyjeżdzają, jak będziesz w dobrym stanie to będziemy mogli gdzieś razem wyjść
- super, myśle ze jutro już będę czuła się dobrze
Przytuliłam się do niego i zasnęłam, on chyba też nagle zadzwonił nam budzik, tyle rozmawialiśmy i oglądaliśmy ze była już 7.00 a mieliśmy szkole na 8.00
- Rosie chyba nie masz teraz zamiaru iść do szkoły
- Nie oczywiście ze nie
- Zostać z tobą?
- Jeżeli chcesz możesz iść poradzę sobie
Zasmiałam się
- jak coś to dzwon, muszę iść dlatego ze muszę poprawić sprawdzian
Finn się wyzbierał i wyszedł dając mi buziaka w policzek a mi się przypomniała ta Sadie która do niego pisała wiec postanowiłam do niej napisać.

I don't want to lose you again... || F.WOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz