2

335 12 3
                                    

Została nie cała minuta do końca lekcji. Ja przez całe 45 minut patrzyłam się na finna, nie mogłam oderwać od niego wzroku. Po lekcji zaczęłam z Emmą omawiać plan jak podejść do finna. Byłam baaaardzo zestresowana, jednak musiałam do niego podejść ponieważ marzę o spotkaniu go od kąd zaczęłam oglądać Stranger Things. W końcu się odważyłam, nieśmiałym krokiem podeszłam do niego.

- H - hej, jestem Rose - cicho odrzekłam.

- Yy hej,  jestem finn miło Cię poznać.

Gdy to powiedział nagle dopadło mnie bardzo dziwne uczucie, nie wiem jak je opisać, zamurowało mnie. Wydaje mi się że po prostu teraz do mnie dotarło, że Finn jest w MOJEJ SZKOLE i jeszcze W MOJEJ KLASIE. Nie wiedziałam co mam zrobić, nie mogłam się ruszyć ani nic powiedzieć, był to najlepszy dzień w moim życiu. Przez cały czas patrzyłam sie w jego piękne brązowe oczy nagle bez zastanowienia rzuciłam się w jego ramiona. Było mi okropnie głupio ale z drugiej strony bardzo się cieszyłam że przytuliłam swojego idola. Bałam się że teraz Finn uzna mnie z jakaś psychofankę, więc powiedziałam przepraszam. Finn się tylko zaśmiał i powiedział, że nic nie szkodzi. Ja się uśmiechnęłam i wróciłam do Emmy, która się ze mnie śmiała. Przez resztę lekcji co jakiś czas patrzyłam sie na Finna, kilka razy złapaliśmy kontakt wzrokowy było to troche niezręczne, jednak myśl, że Finn się na mnie patrzył dodawała mi otuchy.

2 rozdział za nami! :) Mamy nadzieję że wam się spodobał.

239 słów 💗

I don't want to lose you again... || F.WOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz