20

130 6 0
                                    


Następnego dnia rano obudził nas dźwięk cwierkającyh ptaków oraz blask słońca odbijający się od okna, na Malediwach jest naprawdę pięknie. Jak się ubraliśmy zamowiliśmy z Finnem śniadanie, po około 30 minutach przyszło, więc usiadliśmy przy stoliku na balkonie i zaczęliśmy jeść. Później się ubraliśmy i poszliśmy na plażę. Finn poszedł do lokalnego sklepu kupić na lody a ja w między czasie się opalałam, bym to naprawdę wspaniały poranek. Spędziliśmy na plaży prawie 3 godziny pływając i opalając się, po czym zrobiliśmy się głodni, więc poszliśmy na obiad do restauracji. Była to bardzo elegancka restauracja i wszyscy w środku byli ubrani przyzwoicie do jej wyglądu, jednak ja miałam spodenki i górę od stroju kąpielowego a Finn tylko kąpielówki. Na szczęście nie wygonili nas z restauracji, ale wydaje mi się, że było blisko patrząc na minę właściciela. Gdy zjedliśmy poszliśmy spowrotem na plażę i wygłupialiśmy się w wodzie przez jakąś godzinę. Jak już wyszliśmy z wody zauważyłam że na mojej ręce nie ma mojej bransoletki (tej, którą mają razem z Finnem). Była ona dla mnie bardzo ważna rzeczą więc bardzo szybko zareagowałam i powiedziałam Finnowi. Z powodu że robiło się już ciemno musieliśmy szybko działać  i jej szukać. Przeszukaliśmy prawie cały teren plaży na którym byliśmy, jednak tam jej nie było. Próbowałam sobie przypomnieć czy miałam ją na obiedzie lecz niestety bez skutku. Skoro nie było jej na plaży, zostało w sumie jedno takie najbardziej prawdopodobne miejsce, była to woda.

- Czyli pewnie jest w wodzie?

- No pewnie tak - odpowiedzial zmieszany

- Ehh

*Finn westchnął i wskoczył do wody*

I don't want to lose you again... || F.WOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz