4

277 8 16
                                    

Tydzień minął bardzo szybko i dość nudnie pozatym ze zaprzyjaźniłam się z Finnem dość bardzo mocno o ile można to tak nazwać. Rozmawialiśmy 4-godzinny dziennie, regularnie się spotykaliśmy, natomiast zaniedbałam przez to przyjaźń z Emmą, spróbuje jej to wyjaśnić ale raczej mi wybaczy, wkoncu spotkałam osobę która zawsze mnie motywowała a do tego jest przecież moją przyjaciółka.

7.40
Po chyba 10 drzemkach wstałam po czym sięgnęłam po telefon i powiedialam do siebie;
- 7.40?! Przecież mam lekcje na 8!
Zaczelam się zbierać, nawet się nie pomalowałam, ubrałam dożą bluze i legginsy, szybko pobiegłam do szkoły.
Na busa się spóźniłam wiec biegłam szybko na pieszo.

Dotarłam do szkoły. Szukałam Emmy lecz wpadłam na Finna:
- O, sorka wiesz może gdzie Emma?
- Niestety nie, nigdy cie nie widziałem bez makijażu
Byłam zdziwiona ale przypomniałam sobie ze nei zdążyłam się pomalować
Zaczelam zakrywać twarz i grzebałam w torebce by cos znaleść
- hejjj, czego ty szukasz?
- Ughh, zapomniałam się pomalować może znajdę chociaż korektor
Finn pomógł mi wstać po czym powiedział
- jesteś piekna bez makijażu - i się uśmiechnął
- Naprawdę? emm...dziękuje
- Spoko hah sprawdź w toalecie, z tego co wiem Emma zawsze tam przebywa.
Finn pocałował mnie w policzek i przeszedł obok mnie, zarumieniłam się, do tego powiedział ze jestem piekna bez makijażu..
Zaczelam szukać Emmy, szukałam jej chyba z 15 minut aż wkoncu dostałam wiadomość.

Emm ✨: gdzie ty tak biegasz XD czegoś szukasz? Jeśli mnie to chce powiedzieć ze ciagle spędzasz czas z tym twoim Finnusiem wiec postanowiłam ze zerwe z tobą przyjaźń, pa ;)

Rose🔥: co? Emma..błagam daj mi to wytłumaczyć, gdzie ty jestes?

Użytkownik Emm ✨ zablokował/-a cię

Poczułam się totalnie źle, myślałam ze mi wybaczy, przecież to tylko tydzień ale zadzwonił dzwonek, weszłam do klasy a była tam Emma która siedziała obok swojego chłopaka Harrego. Nie zostało mi nic więcej tylko usiąść sama obok okna.
Nagle do klasy wszedl Finn, zobaczył ze siedzimy w innych miejscach wiec dosiadł się do mnie i spytał:
- ej co się stało?
- Nie nic..
- Hej, mówiłby sobie wszystko pamietasz?
- Ugh... No dobra, Emma stwierdza ze spędzamy mało czasu wiec zerwała ze mna przyjaźń, w tym momencie zaszklily mi się oczy.. przypomniałam sobie momenty z Emmą..
Finn to zauważył i mnie przytulił, wtuliłam się w niego a wszyscy na nas patrzyli wołając „uuuuuuuuu" odruchowo przestaliśmy się przytulać i patrzyliśmy na klasę z zażenowaniem.
Nauczycielka weszła do klasy:
- klasa, dziś nie czuje się dobrze wiec puszczę wam film a na tej podstawie zrobicie projekt, ja dobiorę was w pary.
Modliłam się żebym była z Finnem w parze, wkoncu Emma zerwała przyjaźń...

Ale się rozpisalam XD 439 słów btw chciałabym żebyście napisali komentarz co sądzicie o tym rozdziale

I don't want to lose you again... || F.WOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz